نام کارفرما : آقای  زوارئیان

زیربنا : ۱۵۰۰ متر مربع

موقعیت : ایتالیا

کاربری ساختمان : مسکونی

نوع طراحی :  مدرن

متریال : سنگ وآجر

تاریخ عقد قرارداد : ۱۳۹۸/۰۹/۱۲

توضیحات :

طراحی نمای پروژه مسکونی با مساحت حدودی۱۵۰۰ متر مربعی در نظرگرفته شده است ، طراحی نمای پروژه مسکونی ، واقع در تهران ، و در خیابان ایتالیا می باشد که  به گروه مهندسین معمار بادگیر ارائه گردیده است   . طراحی نمای این پروژه با درنظر گرفتن تعداد واحد ، نقشه و پلان هایی که برای طراحی این پروژه در نظر گرفته شده است . همچنین رعایت تناسبات با مساحت هایی که ایجاد شده است برای طراحی داخلی و نیازهایی که برای پروژه با توجه و همچنین لحاظ کردن همسایگی ها و مجاورت های ساختمان و موقعیت ساختمان در آن واقع شده است، در نظر گرفته شده است .

نمای ساختمان می تواند با یک حجم ساده تعریف شود . در معماری مدرن، عموم نماها به سمت سادگی پیش رفته  است . احجام ساده و یکپارچه، پنجره های عموما یکپارچه و استفاده از متریال های محدود ،  از خصوصیات بارز در نماهای مدرن  است . برای طراحی نمای پروژه  ایتالیا ، سبک طراحی نما مدرن برای پروژه ایتالیا انتخاب شده است . می توان از ترکیب دو یا چند حجم  یا متریال نیز در طراحی نما استفاده می شود . این ایده خصوصا در رابطه با ساختمان هایی کاربرد دارد که دارای شکست و اختلاف در چند سطح است . اختلاف رنگ و جنس در طراحی حجم های متفاوت می تواند کنتراست مناسبی در نما به ارمغان بیاورد  .

طراحی نما با سبک مدرن از نظرعده ای از طراحان و کارشناسان بسیار مورد توجه قرار می گیرد و این نکته باعث شده تا طراحی نما با این سبک ( سبک طراحی مدرن )  امروزه جزء پر استفاده ترین سبک ها در طراحی ها می باشد ، همچنین سبک مدرن در طراحی داری قواعد منظم و مربوط به این سبک و منحصر به فرد می باشد ، که با نگاه نوین و امروزی در طراحی های جدیدتر هم راستا می باشد .

حضور آجر در کنار سایر رنگ ها می تواند حس خوشایندی را در طراحی ها بسازد  ،  متریال سنگ از جمله متریال محبوب درنمای ساختمان ها می باشد که در سبک های مختلف نما هم از این متریال محبوب  و پر طرفدار می باشد  و در بسیاری از نماهای ساختمان ها دیده می شود. انتخاب درست متریال در زیبایی و کاربرد و سبک انتخاب شده برای نمای ساختمان اجرا گردیده است ودر نمای ساختمان ها تاثیر گذار است  .

سنگ از جمله انتخاب های مناسب برای اجرای نمای ساختمان ها می باشد  . از جمله این خصوصیات می توان به مقاومت بالای متریال سنگ در برابر رطوبت اشاره داشت . سنگ ها دود و گرد و غبار را به راحتی جذب نمی کند و از این رو ظاهر تمیزی نسبت به سایر متریال ها  می باشد .

طراحی نما با سبک مدرن

نماسازی با سبک مدرن

نمای ساختمان مدرن

نمای مدرن

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top