شناخت مسابقه :

این مسابقه ایده های برجسته را تعریف می کند که طراحی آسمان خراش را با استفاده از فناوری های جدید ، مواد ، برنامه ها ، زیبایی شناسی و سازمان های فضایی جدید تعریف می کنند. همراه با مطالعات جهانی سازی ، انعطاف پذیری ، سازگاری و انقلاب دیجیتال. این تالار گفتگوی روابط بین آسمان خراش و دنیای طبیعی ، آسمان خراش و اجتماع و آسمان خراش و شهر را بررسی می کند.

شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند که پیشرفت های فناوری ، اکتشاف سیستم های پایدار و ایجاد روش های جدید شهری و معماری برای حل مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی شهر معاصر از جمله کمبود منابع طبیعی و زیرساخت ها و نمایی است. افزایش ساکنان ، آلودگی ، تقسیم اقتصادی و گسترش بی رویه شهری.

بررسی فضای مسابقه :

این مسابقه بررسی فضای عمومی و خصوصی و نقش فردی و جمعی در ایجاد جامعه عمودی پویا و سازگار را در نظر می گیرد . همچنین این یک پاسخ به اکتشاف و تطبیق زیستگاه ها و سرزمین های جدید مبتنی بر تعادل پویا بین انسان و طبیعت است . نوع جدیدی از طراحی پاسخگو و تطبیقی ​​که قادر به رشد هوشمندانه از طریق خود تنظیم سیستم های خاص خود است.

محدودیتی در رابطه با سایت ، برنامه یا اندازه وجود ندارد. هدف این است که حداکثر آزادی را برای شرکت کنندگان فراهم آوریم تا پروژه را بدون محدودیت در خلاقانه ترین روش انجام دهند آسمان خراش در قرن ۲۱ چیست؟ مسئولیت های تاریخی ، زمینه ای ، اجتماعی ، شهری و محیطی این سازه ها چیست؟

مجله eVolo متعهد به ادامه تحریک تصورات طراحان در سراسر جهان است – متفکرانی که آغازگر گفتمان معماری جدید با مسئولیت اقتصادی ، زیست محیطی ، فکری و ادراکی هستند که در نهایت می تواند آنچه را که ما به عنوان یک آسمان خراش معاصر می فهمیم اصلاح کنیم ، تأثیر آن در برنامه ریزی شهری و در بهبود روش زندگی ما

برنامه

۱۵ ژوئیه ۲۰۲۰ – اعلام و ثبت نام مسابقه افتتاح می شود.

۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ – مهلت ثبت نام اولیه

۲۶ ژانویه ۲۰۲۱ – مهلت ثبت نام در اواخر

۹ فوریه ۲۰۲۱ – مهلت ارسال پروژه (۲۳:۵۹ ساعت به وقت شرق ایالات متحده)

۲۷ آوریل ۲۰۲۱ – اطلاعیه برندگان

جوایز

مکان اول – ۵۰۰۰ دلار
مقام دوم – ۲۰۰۰ دلار
مقام سوم – ۱۰۰۰ دلار

مسایقه معماری

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top