در این رقابت شما هستید که قوانین را در این قلمرو تنظیم می کنید . آیا جاذبه وجود دارد؟ آیا انسانها روی کره زمین زندگی می کنند ؟ فناوری تا چه حد پیشرفت کرده است؟ تصمیم با شما ست .

هدف از این رقابت کشف ایده های طراحی و خلاقیت در طرح های نوین است . آنچه که معماری به معنای واقعی آن است و بدون هیچ محدودیتی می تواند به آن دست پیدا کرد . به تخیل خود اجازه دهید خلاقانه عمل  طراحی را شروع کنید  و طرح های دیدنی و جذاب ایجاد کند که توجه جهان را به خود جلب کند . هدف این است که از طریق گفتگو طراحی ، گفتگو در مورد موضوعاتی که جهان را تحت الشعاع قرار می دهد ، برانگیزد.

معماری نوین چیست :

معماری یک ترکیب بی نظیر از تفاوت های ظریف دنیای هنر و عمل گرایی دنیای واقعی است؛ بنابراین ، این قدرت را دارد که نه تنها تصورات مردم را به تصرف خود درآورد ، بلکه به شدت بر زندگی آنها تأثیر بگذارد.

برای رقابت واقعیت های جایگزین ، شرکت کنندگان ملزم به پاسخگویی معماری به موضوعی هستند که جهان با آن روبرو است . تغییر اوضاع ، همه گیری ها ، جنگ بیولوژیکی ، تکثیر هسته ای ، نابرابری اجتماعی و غیره. طراحی شما لزوماً نباید راه حلی باشد . همچنین می تواند یک تفسیر بصری باشد. پاسخ معماری شما ممکن است در هر نقطه از طیف وسیع جهان قرار بگیرد . به یاد داشته باشید ، واقعیت می تواند هر چیزی باشد که می خواهید در این قلمرو باشد.

خلاقیت خود را رها کنید – ما را شگفت زده کنید!
مهم باشید – در مورد جهان چیزی بگویید و تاثیر گذار باشید .
تصاویری قابل توجه – تصور معماران و غیر معماران به طور یکسان.

مسابقه طراحی

برای ثبت نام و گرفتن اطلاعات بیشتر ازاینجا وارد سایت مرجع شوید .

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top