گروه Archimedia ، جوایز معماری جوان مراکش (YMAA) را برای شناخت برتری شیوه های معماری در مراکش راه اندازی کرده است.

در قرن بیست و یکم ، شیوه معماری در مراکش به یک نقطه عطف تعیین کننده می رسد. حاشیه روزافزون جمعیت در حال فراخوانی خدمات معماران است که خواه برای طراحی خانه های شخصی ، دفتر مرکزی شرکت های آنها یا چیدمان مغازه ها یا اقدامات پزشکی آنها اقدام کنند.

بیش از هر زمان دیگر ، معماران در جذب خریداران به مراکز خرید ، گردشگران به هتل ها و استراحتگاه ها ، غذاهای لذیذ به رستوران هایی که آسایش و زیبایی شناسی به همان اندازه گوارشی ، سرمایه گذاران برای نوسازی ساختمان های میراث و غیره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

علاوه بر این ، افتتاح مکاتب جدید معماری عمومی و خصوصی ملی به دنبال شوق در این حرفه و شناخت بهتر این حرفه در بین مردم بوده است.

در نتیجه ، نوع شناسی جمعیت معماری در حال حاضر دستخوش تغییر اساسی است ، با کاهش میانگین سنی پزشکان ، از آنجا که ، هر ساله صدها نفر از برندگان جایزه جوان وارد بازار کار می شوند.

امروز ، لازم است به این تمرین کنندگان احترام بگذاریم ، به تحریک خلاقیت خود بپردازیم ، خصوصیات و علایق آنها را بشناسیم ، بلکه به استعدادهای برتر به رسمیت بشناسیم .

به صدها معمار جوان زیر ۴۵ سال این امکان را می دهد تا از طریق رسانه های ملی و بین المللی ، پروژه های نوآورانه ای که آنها طراحی کرده اند ، از طریق رسانه های ملی و بین المللی ، به مخاطبان گسترده ای معرفی کنند ، به مشتریان جدید علاقه مند شوند و از این طریق روندها را تعیین کنند.

بنابراین ، شایسته ترین معماران جوایز را در طیف وسیعی از ۳۲ دسته ، ۳ تمایز دریافت می کنند. به IEPs دانش آموزان مراکش که در مدارس معماری ملی و خارجی تحصیل می کنند ، دو جایزه اهدا می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام در مسابقه جایزه معمار مراکش لطفا به سایت زیر مراجعه کنید :

https://worldarchitecture.org/

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top