نام کارفرما : آقای معتمد

زیربنا : ۱۸۰۰ متر مربع

موقعیت : فرمانیه – آبکوه

کاربری ساختمان : مسکونی

نوع طراحی :  مدرن

متریال : سنگ و ترموود

تاریخ عقد قرارداد : ۱۵ / ۱۱/ ۱۳۹۴

توضیحات :

طراحی نمای پروژه  با مساحت حدودی ۱۸۰۰ متر مربعی و همچنین کاربری مسکونی در نظرگرفته شده است طراحی نمای پروژه مسکونی ، واقع در تهران ، و در منطقه فرمانیه آبکوه  به گروه مهندسین معمار بادگیر ارائه شد . طراحی نمای این پروژه با درنظر گرفتن تعداد واحدهای نقشه و پلان هایی که برای طراحی این پروژه در نظر گرفته شده است  و رعایت تناسبات با مساحت که  ایجاد می شود برای طراحی داخلی ، و شرایط و نیازهایی که برای پروژه و همچنین لحاظ کردن همسایگی ها و مجاورت های ساختمان و موقعیت ساختمان نسبت به منطقه  که پروژه در آن واقع شده است، در نظر گرفته می شود .

به عبارتی برای طراحی نمای پروژه آبکوه  ، سبک طراحی نما مدرن انتخاب گردیده است  . طراحی نما با سبک مدرن از دیدگاه بسیاری ازطراحان  و کارشناسان بسیار مورد توجه قرار گرفته است و این دلیل باعث شده تا فضایی سبک طراحی مدرن امروزه جزء پر استفاده ترین سبک ها در طراحی های امروزی می باشد همچنین سبک مدرن در طراحی داری قواعد منظم و مربوط به این سبک و منحصر به فرد خود این سبک می باشد ، که با نگاه امروزی در طراحی های جدید هم جهت می باشد .

 ترموود در نمای ساختمان

حضور ترموود در کنار سایر  متریال می تواند حس خوشایندی برای نمای ساختمان به ارمغان بیاورد متریال سنگ از جمله متریال محبوب درنمای ساختمان ها می باشد که در سبک های مختلف نما هم از این متریال محبوب استفاده می شود . انتخاب درست متریال در زیبایی و کاربرد و سبک انتخاب شده برای نمای ساختمان اجرا شده تاثیر گذار است سنگ از جمله انتخاب های مناسب برای اجرای نمای ساختمان می باشد . از جمله این خصوصیات می توان به مقاومت بالای این متریال در برابر رطوبت اشاره کرد. سنگ ها دود و گرد و غبار را به راحتی جذب نمی کند و از این رو ظاهر تمیزی نسبت به دیگر متریال ها خواهد داشت .

برای طراحی نمای پروژه فرمانیه علاوه برسادگی در طراحی هماهنگی بین پروژه و ساختمان هایی اطراف آن هم در نظر گرفته خواهد شد و اجرا گردیده است همچنین استفاده از المان های مربوط به هر سبک از دیگر مواردی است که در طراحی نمای پروژه فرمانیه – آبکوه مورد توجه واقع شده است . استفاده از متریال سنگ و ترموود در زیبا تر شدن و متفاوت بودن این طراحی در سبک مدرن بسیار کارساز بوده است .

طراحی نما مدرن

طراحی نمای ساختمان

طراحی نمای مدرن

طراحی نما

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top