نام کارفرما : آقای حسین زاده

زیربنا : ۶۰۰ متر مربع

موقعیت : اندیمشک

کاربری ساختمان  : تجاری – شوروم

تاریخ عقد قرارداد :۱۳۹۸/۱۰/۱۴

توضیحات :

پروژه اندیمشک با زیربنای حدودی۶۰۰ متر مربع با کاربری شوروم به گروه مهندسین معمار بادگیر معرفی و فرایند طراحی شوروم و دکوراسیون داخلی این پروژه به گروه مهندسین معمار بادگیر ارائه گردیده شده است. طراحی این پروژه به نوعی در نظر گرفته شده است که بهترین دکوراسیون برای ارائه محصولات در نظر گرفته شود .

 طراحی داخلی شوروم  :

شوروم یا نمایشگاه ارائه محصولات و خدمات برای مشاغلی استفاده می شود که مشتری خاص دارند چرا که محصول یا خدمات خاصی را عرضه می کنند .  بنابراین لزوم داشتن یک فضا با طراحی خاص یا یک نمایشگاه متفاوت ، کاملا محسوس است و کمک می کند تا اتفاقی خوشایند در کسب و کار و ارائه محصول ارائه شود .

این شوروم بر اساس سبک مدرن ، طراحی شده است. رنگ ها ،  قالب اصلی فضا را برای ارائه ایجاد کرده است و فضا به نحوی جذاب و دوستداشتنی برای خریدار ها می باشد و می تواند جذابیت لازم را برای فروش ایجاد کند . نورپردازی صورت گرفته نیز کاملا در ایجاد این حس موثر بوده است. در این فضا فرش ، کاغذ دیواری ، لوستر وکابینت و .. برای مشتریان در فضای دکور شده ارائه شده است و در تصمیم گیری و خرید افراد بسیار کمک کننده است . طراحی شوروم

طراحی شوروم

طراحی شوروم

طراحی شوروم

طراحی شوروم

طراحی شوروم

طراحی شوروم

طراحی شوروم

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top