نام کارفرما : آقای نادری

زیربنا : ۲۰۰ متر مربع

موقعیت : ستارخان

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی : مدرن

تاریخ عقد قرارداد :۱۳۹۸/۱۰/۱۰

توضیحات :

گروه مهندسین معمار بادگیر با در نظر داشتن پلان پروژه مسکونی ستارخان  و همچنین نظر و سلیقه کارفرما در مورد سبک طراحی ، سبک طراحی نئوکلاسیک برای پروژه مسکونی ستار خان در نظر گرفته شده است . سبک  کلاسیکجز سبک های با پیشینه بیشتری درمعماری می باشد و ریشه معماری کلاسیک از کشور های  مختلف با نگاه های مختلف به وجود آمده است  .

معرفی سبک کلاسیک :

سبک کلاسیک جلوه گر رنگ گرم و طبیعی در دکوراسیون داخلی می باشد  و اتمسفر فضاهای کلاسیک حس امنیت و اعتماد را برای ساکنان به ارمغان می آورد .  افراد در فضاهایی با دکوراسیون که سبک کلاسیک دارند احساس تسلط بر فضا را دارند .امروزه بیشتر افراد ثروتمند به سراغ دکوراسیون داخلی و معماری کلاسیک می روند ، بعضی افراد که سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک را می پسندند میتوان گفت که این افراد فرهنگ گذشته و سنت را به سبک دکوراسیون داخلی مدرن و کاراکتر هایی که در این سبک گذراست بیشتر می پسندند .

در طراحی داخلی پروژه مسکونی ستارخان تلاش شده است تا با به کار گیری المان های مربوط به سبک کلاسیک و چینش صحیح این المان ها در فضای داخلی ، دکوراسیون فضای مد نظر را مجلل و در عین حال جذابیت را برای فضا به ارمغان بیاوریم .

 

دکوراسیون داخلی کلاسیک

دکوراسیون داخلی کلاسیک

دکوراسیون داخلی کلاسیک

دکوراسیون داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top