نام کارفرما : آقای صفری

زیربنا : ۱۸۰۰ متر مربع

موقعیت : گیشا

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی : مدرن

تاریخ عقد قرارداد :۱۳۹۷/۰۱/۲۶

توضیحات :

گروه مهندسین معمار بادگیر با در نظر داشتن پلان پروژه مسکونی با موقعیت گیشا و همچنین نظر و سلیقه کارفرما در مورد سبک طراحی ، سبک طراحی مدرن برای تعدادی از واحد های پروژه مسکونی گیشا در نظر گرفته شد . سبک مدرن جز سبک های نوین و بروز معماری است که تلاش می کند تا نیاز های ساکنین را پاسخ مثبت دهد و در کنار زیبایی فضایی جذاب را به ارمغان می آورد .

فضاهای داخلی مدرن دارای سبک ارگانیک هستند و زندگی را سخت نمی گیرند و این ویژگی ها در سازه و تزیینات آن ها نیز منعکس شده است. مبلمان و نقشه های طبقه فقط در فرم های موردنیاز شکل گرفته اند و هیچ گونه جزییات اضافی یا تزیینات غیرضروری ندارند.

با قرار دادن اشیا و اجسام  با فرم های جذاب در یک اتاق با نگاه مدرن و ساده ، آن ها را به نمایش بگذارید. یک صندلی خاص و یا یک آباژوکه طراحی خاص دارد می تواند یک نقطه ی کانونی خیره کننده در این اتاق ساده و مدرن ایجد کند که به موازات آن ها آثار هنری روی دیوار ها می تواند خودنمایی کند .

چینش مبلمان راحت در کنار سادگی دیوار ها و حضور پنجره های بزرگ و پرده های ساده در طراحی داخلی در نظر گرفته شده است . همچنین نور پردازی مناسب در سقف از مواردی است که در طراحی داخلی پروژه مسکونی گیشا به آن دقت شده تا علاوه بر زیبایی ، سادگی و حس مدرنیته در فضای داخلی داشته باشیم .

 

طراحی داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی

طراحی داخلی مدرن

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top