نام کارفرما : آقای خلیل زاده

زیربنا : ۱۸۰۰متر مربع

موقعیت : ایزد شهر

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی : مدرن

متریال : سنگ و چوب  شیشه

تاریخ عقد قرارداد : ۱۶ / ۰۳ / ۱۳۹۴

برای طراحی ویلا عوامل مهمی وجود دارد تا بهترین استفاده را از فضای مورد نظر داشته باشیم . ویلا ها موقعیت هایی هستند که بیشتر برای آرامش و آسایش افرادی که در آن فضا ساکن هستند در را نظر گرفته می شود . وجود امکانات و فضا هایی که به آرامش افراد کمک می کند از جمله موارد مورد نظری است که باید در طراحی رعایت شود . مدت زمانی که افراد در ویلا اقامت دارند باید بدور از استرس های شهری باشد و آرامش در فضای ویلاحس شود . برای طراحی فضای سبز و محوطه ویلا هم مواردمهمی وجود دارد که باید به آن توجه شود .

درطراحی ویلا ها سعی می شود تا قسمتی از فضای محوطه را برای گپ و گفت افراد در نظر بگیریم ، انتخاب قسمتی از محوطه به عنوان فضای بازی کودکان هم ایده متناسبی می باشد .  در بسیاری از ویلا ها ، در محوطه ویلا آلاچیقی برای استراحت و جمع های دوستانه در نظر  گرفته می شود ، آبنما ها از جمله المان هایی می باشد که در طراحی ویلا به آن دقت لازم شده است .

این المان حس طراوت برای محیط به ارمغان می آورد . استخر از جمله عواملی است که در بیشتر ویلا ها دیده می شود و فضای مطلوبی را به ارمغان می آورند .در بسیاری از طراحی ویلا ها روف گاردن طراحی می شود روف گاردن ها فضای مناسبی برای افراد به وجود می اورد .

طراحی ویلا ی پروژه  آقای خلیل زاده با زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع به گروه مهندسین معمار بادگیر واگذار شد . این پروژه کاربری مسکونی دارد و نما و  محوطه سازی  و فضای اطراف آن به مهندسین بادگیر سپرده شد . برای طراحی نمای این پروژه طرح مدرن انتخاب شد و برای اجرای این طرح از متریال سنگ و چوب وشیشه استفاده شده است .  سبک مدرن طراحی شده سبکی است مدرن که علاوه بر زیبای فضا ، حس صمیمیت ، آرامش و آسایش افرادی که در ویلا اقامت دارند هم  ، مورد توجه قرار گرفته اند .

طراحی نمای ساختمان ویلایی

 

طراحی ویلا

طراحی شهرک ویلایی

طراحی ویلا

طراحی پروژه ویلایی

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top