کلوزت یا اتاق لباس از جمله فضاهایی است که در طراحی اکثر منازل مسکونی مدرن به چشم میخورد . در این فضا قفسه هایی برای کفش ها ، رگال هایی برای لباس ها و لوازم از این دست طراحی می شود . آینه قدی ، کمدها ، میز آرایش و دراورها هم از اجزای تشکیل دهنده کلوزت می باشند .

 نورپردازی از جمله نکات مهمی است که برای طراحی این قسمت باید در نظر گرفت . اصولا کلوزت در قسمتی از فضای منازل مسکونی طراحی می شود که نور زیادی ندارد پس برای کلوزت نورپردازی مناسب از اهمیت ویژه ای بر خوردار است .

طراحی کلوزت:

امروزه بدلیل فضاهایی کم و کوچکی در آپارتمان ها و خانه های امروزی در اختیار داریم طراحی کمد و اتاق لباس بسیار کارآمد می باشد . کمد های لباس به نظم اتاق بسیار کمک می کند برای مکان هایی که فضای لازم برای طراحی اتاق لباس را داریم از بهترین مکان ها برای ساماندهی لباس ها طراحی اتاق لباس است . در طراحی اتاق لباس ها ازرگال های لباس استفاده می کنیم این رگال ها کمک می کنند تا از فضاهایی که زیر رگال به وجود می اید هم استفاده بهینه داشته باشیم .

یکی دیگر از مواردی که در طراحی اتاق لباس یا کمد لباس ها بسیار کاربردی می باشد تعبیه کشوهایی با کاربری مشخص است . کشو های برای لباس های زیر و جوراب ها همچنین کشو هایی برای روسری یا کراوات ها و.. از جمله کشو هایی است که برای طراح اتاق لباس یا کمد لباس ها باید وجود داشته باشد . از دیگر مکان هایی که در این فضا طراحی می شود کمد ها یا کشو های جایی است که محل قرار دادن  کفش می باشد . این فضا ها شرایط را مساعد می کند تا محیط مناسب برای کفش ها داشته باشیم .
آینه ها هم در این اتاق بسیار کاربردی است و حضورشان بسیار مفید می باشد

KOMOD2
KOMOD1

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top