برای اتاق های امروزی از ایده های نو و جدید امروزی استفاده کنید .  گاهی اوقات ایده های سنتی در مورد دکور اتاق نشیمن بهترین راه برای فضای کوچک و نشیمن می باشد .اتاق نشیمن ، صرف نظر از اندازه، باید بتواند به عنوان یک فضای آرام و سرگرم کننده  برای افرادی که در ان فضا زندگی می کنند  ، عمل کند. دراین بخش از سایت گروه مهندسین معمار بادگیر به راهکارهایی می پردازیم که احساسا بزرگتر بودن فضا را به ساکنین می دهد و کمک می کند تا احساس بهتر و بزرگ بودن فضا را با خود به ارمغان بیاورد .

پیشنهاد اول : تزئین با آینه
طراحان اغلب آینه ها را به لحاظ استراتژیک در مکان های کوچک قرار می دهند تا آن فضا را بزرگتر نشان دهد . یکی از رایج ترین ایده هایبرای فضا های کوچک اتاق نشیمن، آویز بزرگ یک آینه بزرگ در یک مکان مرکزی است تا یک نقطه کانونی ایجاد کند . برای بازتاب نور و اضافه کردن یک محیط مناسب ، بهتر است آویز را در پشت یک منبع نور مانند یک شمع و یا آویز ، آویزان کنید . در صورت امکان، یک آینه را در کنار پنجره قرار دهید تا این نمای دید را نشان دهد و توهم یک پنجره دیگر را به افراد بدهد .

طراحی اتاق نشیمن

پیشنهاد دوم : استفاده از آثار هنری
یکی دیگر از ایده ها این است که فضای عمودی را با آثار هنری کوچک تا متوسط ​​مقایسه کنید. این تکنیک باعث می شود که اتاق بیشتر از آنچه که در واقعت هست ، احساس شود ، این امر چشم را دعوت می کند تا فراتر از فضای افقی سطح چشم باشد که ممکن است محدود شود .

پیشنهاد سوم :  استفاده از رنگ های خنثی برای اتاق کوچک اتاق نشیمن
یکی از محبوب ترین ایده های برای اتاق نشیمن کوچک ، استفاده از رنگ های خنثی در دیوارها ، کف ، سقف و اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان  می باشد . یک پالت از رنگ های روشن و سفید در انتهای فضا را با ظاهر شدن به عقب دیوارها گسترش می دهد. رنگ های نرم نیز تمایل به روشن کردن یک اتاق را با بازتاب نور می کنند . علاوه بر بزرگ کردن یک منطقه ، یک پالت خنثی، پیشرفت سریع را فراهم  خواهد کرد  و یک محیط آرام را برای ساکنین می سازد.

طراحی اتاق نشیمن
پیشنهاد چهارم : مبلمان با ظاهر سبک را انتخاب کنید
هنگام خرید مبلمان، وزن بصری مبلمان را  در نظر بگیرید. این مفهوم به شدت درک یک شی بر اساس اندازه ، رنگ و طراحی اشاره دارد . قطعات را مناسب انتخاب کنید و از مبلمانی که  دارای ظاهر سبک هستند، و سبک به نظر می رسد کمک بگیرید ،  این انتخاب کمک می کند فضایی مناسب نسبت به فضایی کوچک که در اتاق نشیمن در اختیار دارید داشته باشید .

از مبلمان هایی  استفاده کنید که رنگ های تیره تری نسبت به فضا دارند ، انتخاب کنید و قطعاتی را که دارای پاهای هستند را انتخاب کنید در حالی که اجتناب از آنهایی که جعبه هستند را انتخاب کنید .  هر یک از مبلمان هایی که دیدگاه ها را مانع نمی کند، یک منطقه را بیشتر باز می کند. مبلمان را انتخاب کنید  . فهرستی از ایده های کوچک اتاق نشیمن بدون توصیه به انتخاب مبلمان که اتاق را تحمل نخواهد کرد و یا به نظر می رسد که در فضای تسلط نداشته باشد کامل نخواهد شد . یک کاناپه با بازوهای نازک و پشتی کاملا محکم به نظر می رسد که دارای بازوهای قابل توجه و چند پشتی می باشد .

دکوراسیون اتاق نشیمن

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top