متراژ : ۲۱۰۰ متر مربع

موقعیت : یوسف آباد

کاربری ساختمان : مسکونی

نوع طراحی : مدرن

متریال : بتن  و شیشه و آجر

تاریخ عقد قرارداد : ۰۲ /۱۰ /۱۳۹۶

توضیحات :

طراحی نما ی پروژه مسکونی در منطقه یوسف آباد واقع شده است ،به گروه مهندسین معمار بادگیر واگذار شد. این پروژه با مساحت  حدودی ۲۱۰۰ متر مربعی و همچنین کاربری مسکونی در مرحله طراحی نما قرار گرفته است . در طراحی نما کاربری مسکونی متناسب با واحد های مسکونی همچنین مساحتی که پروژه دارد  ، شرایط ، نیازها و سبک طراحی ، طراحی انجام گردیده است .

نما پروژه یوسف آباد با توجه به همسایگی ها و موقعیت  که ساختمان در آن فضا قرار گرفته است ، گروه مهندسین معمار بادگیر سبک طراحی نمای مدرن رابرای نمای این ساختمان انتخاب کردند  برای نما هایی که سبک مدرن برای آن انتخاب گردیده است  ، از خطوط ساده وابعاد و حدالامکان از تزئینات در نماهایی که با این سبک طراحی شده است دوری شده و می توان گفت ازعناصر تزیینی غیر ضروری از ویژگی های  مهم و تاثیر گذار در طراحی نما با سبک مدرن  است .

سبک مدرن :

عده ای ازمعماران بر این باور هستند که ، سبک مدرن، سبکی ساده برای طرحی نما می باشند که حس سادگی را به افراد منتقل می کند و اما  باید در نظر داشته باشید که اگر نما با سبک مدرن ، به خوبی  طراحی شود و نهایتا اجرا گردد ، حس آرامش و سادگی خوبی را به نما و فضای شهری خواهد داد .  که این آرامش دلیل بسیار مناسبی برای استفاده از سبک مدرن در بسیاری از نماهای شهری است .

در طراحی نمای ساختمان پروژه یوسف آباد ، ازمتریال شیشه و بتن استفاده شده است. سبک مدرن با رویکرد تطابق با محیط اطراف و ایجاد فضایی صمیمی و گرم  در این پروژه انتخاب شده است  . طراحی نمای پروژه  نمونه ای زیبا از تلفیق بتن و شیشه  با تلفیق سبک مدرن می باشد ، درعین رعایت تناسبات زیبایی شناسی به دلیل تلفیق حجم های عمودی ، حجم سازه های کاذب و گردش متریال ها در فضاهای  مختلف هم به چشم می خورد که این امر کمک کرده تا طراحی نمای این پروژه متفاوت و  زیبا تر از طراحی در این سبک انجام شده است باشد .

در نتیجه نهایی متناسب با طراحی منطقه و سلیقه کار فرما انجام شده است که و ایده های نو و خلاقانه در این طراحی ها از نکات مهم و پر اهمیت و چشمگیر در طراحی های گروه مهندسین معمار بدگیر می باشد.

 

 

 طراحی پروژه توسط  گروه مهندسین معماربادگیر

طراحی نمای ساختمان بتن

طراحی نمای ساختمان بتن

طراحی نمای ساختمان بتن

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top