نام کارفرما : جناب آقای مشهوری

زیربنا : ۱۸۰۰ متر مربع

موقعیت : گیشا

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی :  مدرن

متریال : سنگ

تاریخ عقد قرارداد : ۱۳۹۸/۱۱/۱۳

توضیحات :

طراحی نما ، با نگاه مدرن و حضور متریال سنگ در نمای ساختمان ،از ایده های اولیه طراحی پروژه مسکونی واقع در منطقه گیشا می باشد  . این پروژه مساحت حدودی ۱۸۰۰ متر مربعی دارد وکاربری مسکونی برای این پروژه در نظر گرفته شده است  . طراحی نمای پروژه مسکونی  ، واقع در تهران ، در منطقه ۲ شهرداری ( گیشا ) به گروه مهندسین معمار بادگیر ارائه شد .

در سال های اخیر با پیشرفت روز افزون ماشین آلات استخراج و فرآوری  راحت تر سنگهای ساختمانی ، نمای سنگی جزء نما های محبوب در نماسازی های به شمار می آید . بین سنگ هایی که در نمای ساختمان استفاده می شود ،  تراورتن  از متنوع ترین و جرء محبوب ترین ها می باشد  ، تراورتن با توجه به تنوع بالای که در رنگ و طرح‌های مختلف طبیعی دارد ،  جایگاه ویژه‌ای در بین سایر سنگها به خود اختصاص داده است .

ناهمواری هایی که در سطح این سنگ وجود دارد هم بسیار کمک کننده  در اجرای نمای سنگی با سنگ تراورتن می باشد . ملات ماسه سیمان پشت سنگ به داخل ناهمواری ها نفوذ می کند و جدا شدن سنگ را از نما سخت تر می کند  . در مورد سایر سنگها با سطوح صیقلی برای جلوگیری از جدا شدن از نما  ، سنگ ها را باید توسط ابزارها به دیوار محکم کرد .

طراحی نمای پروژه گیشا

گروه مهندسین معمار بادگیر در طراحی نما پروژه گیشا از متریال  سنگ در طراحی نما استفاده کرده است  .  متریال سنگ از جمله متریال محبوب در نما ساختمان هاست که در سبک های مختلف طراحی نما هم این متریال  کابرد زیادی دارد .

سنگ جزء متریال مقاوم و پر کاربرد در اجرای نمای ساختمان می باشد و امروزه در نمای بسیاری از ساختمان هادیده می شود .  در نظر داشته باشید که سنگ دارای ویژگی های خاص و متفاوت نسبت به سایر متریال ها است واین موارد سبب شده تا از این متریال محبوب در تعداد زیادی از پروژه های نماسازی استفاده شود . مقاومت بالای سنگ در برابر رطوبت و دود و گرد غبار و عمر نمای ساختمان  در واقع مدت زمان طولانی تر نمای ساختمان ظاهر مناسب خود را حفظ می کند .

برای طراحی نمای پروژه گیشا با در نظر گرفتن قاب بندی ها در طراحی ، هماهنگی بین ابعاد و اندازه  پروژه و ساختمان هایی مجاور ، سعی شده تا هماهنگی لازم بین ساختمان و محیط اطراف آن و همچنین تاثیری که بر فضای اطراف دارد ایجاد شود .

طراحی نمای تمام سنگ

طراحی نما سنگی

طراحی نما سنگی

طراحی نما سنگی

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top