نام کارفرما : آقای قویدل

زیربنا : ۲۰۰۰ متر مربع

موقعیت : قیطریه

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی : مدرن

متریال  : سنگ و چوب

توضیحات :

پروژه مسکونی قیطریه از جمله پروژه هایی می باشد که گروه مهندسین معماربادگیر بصورت پکیج برای این پروژه طراحی  را بر عهده داشتند .  طراحی نما ، طراحی داخلی ، طراحی محوطه و روف گاردن از جمله فضاهایی می باشد که گروه مهندسین معمار بادگیر برای این پروژه انجام داده اند .

طراحی نمای این پروژه با توجه به شرایطی که این سازه دارد همچنین در نظر گرفتن نیاز ها و همسایگی هایی که در قوانین شهرداری در نظر گرفته می شود و سلیقه کار فرما مدرن انتخاب شد . برای اجرای نمای این پروژه از متریال چوب و سنگ استفاده شد که علاوه بر زیبایی که در این نما به ارمغان  آورده است حس گرمی چوب و محبوبیت سنگ بسیار حس خوبی به بیننده القا می کند .

استفاده از متریال چوب در قسمتی از فضایی که در قسمت داخلی نما وجود باعث شده تا از آسیب هایی که مربوط به چوب و فرسایش آن در مدت زمان طولانی می باشد جلوگیری شود لازم به ذکر است که در نما این پروژه از شیشه های خاص و مقاوم فریم لس استفاده شده است که علاوه بر زیبایی که  به نما داده است مقاومت مناسبی هم برای  نما دارد .

برای طراحی نما ی پروژه قیطریه علاوه بر در نظر داشتن المان های مربوط به طراحی نما با سبک مدرن  سادگی و زیبایی همچنین در نظر گرفتن چند نوع متریال مختلف در نمای این پروژه باعث شده تا پروژه طراحی نما قیطریه نتیجه بسیار مطلوبی به ارمغان بیاورد .

در طراحی نما ی پروژه قیطریه علاوه بر طراحی با سبک مورد نظر به طراحی محوطه هم پرداخته شده است . در محوطه این فضا ما تعدادی درخت قدیمی داشتیم که در طراحی محوطه این فضا سعی شد تا این در خت ها حفظ شود و در محوطه از حضور این در خت ها هم استفاده شد .

برای طراحی داخلی این  پروژه هم سبک  مدرن انتخاب شده است هم چنین کابینت های پروژه قیطریه هم  متناسب با  سلیقه و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه با سبک مدرن طراحی شده است . در طراحی پروژه قیطریه سعی شده نهایت استفاده از فضا و همچنین در نظر گرفتن تناسبات و زیبایی هایی که در مجموعه بسیار مورد اهمیت است در نظر گرفته شود .

 

لذت معماری در ویدئوی کامل طراحی پروژه امید – قیطریه

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top