نام کارفرما : آقای قویدل

زیربنا : ۱۸۰۰ متر مربع

موقعیت : یوسف آباد

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی : مدرن

متریال  : سنگ و آجر

 توضیحات :

طراحی نمای پروژه مسکونی یوسف آباد با توجه به شرایطی که این سازه دارد همچنین در نظر گرفتن نیاز ها و همسایگی هایی که در قوانین شهرداری در نظر گرفته می شود و سلیقه کارفرما مدرن در نظر گرفته شده است . برای اجرای نمای این پروژه از متریال چوب و آجر استفاده شد که علاوه بر زیبایی که در این نما به ارمغان  آورده است حس گرمی متریال آجر و محبوبیت سنگ را به بیننده القا می کند .

معرفی متریال آجر در نمای ساختمان  :

آجرها ، عنوان یکی از مصالح ساختمانی قدمی در نمای ساختمان ها به شمار می آید که در نمای ساختمان ها از گذته تا به امروز کاربرد زیادی دارد، طاق کسری از بناهای معروف است که در ساخت آن از آجر استفاده شده است. آجر نما به نسبت سایر متریال ها دارای قیمت ایده آل تری هستند ، آجر علاوه بر اینکه می تواند نمایی سنتی را در به ارمغان بیاورد ، امکان خلق نمایی مدرن و مطابق با معیارهای روز را نیز دارا است . این متریال زیبا می‌تواند علاوه بر زیبایی، حس گرم و دعوت کننده ای را برای نما به ارمغان بیاورد .

از نکات مورد توجه در طراحی نمای آجری، بند کشی استاندارد است، توجه به این نکات ساده می تواند در آینده از بروز مشکل جلوگیری کند. امروزه در طراحی نماهای آجری از سیستم نمای خشک نیز استفاده می‌شود که در آن برای اتصال آجرها به جای ملات از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده می‌شود.

طراحی نمای ساختمان :

در طراحی نما ی پروژه یوسف آباد علاوه بر طراحی با سبک مورد نظر کارفرما به طراحی حیاط و محوطه هم پرداخته شده است . همنشینی متریال سنگ که جزمتریال محبوب در ساختمان سازی بشمار می آید  و متریال سنتی آجر که حس گرمی را برای بیننده به وجود می آورد از زیبایی های طراحی نمای ساختمان پروژه یوسف آباد می باشد . نمای ساختمان یوسف آباد نمایی تایید شده در کمیته نمای منطقه می باشد .

 

طراحی نمای ساختمان سنگ و آجر

طراحی نمای ساختمان سنگ و آجر

طراحی نمای ساختمان سنگ و آجر

طراحی نما سنگ و آجر

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top