نام کارفرما : جناب آقای اسماعیلی

زیربنا : ۲۵۰۰ متر مربع

موقعیت : تهرانپارس

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی :  مدرن

متریال : سنگ

تاریخ عقد قرارداد : ۱۳۹۸/۰۲/۰۲

توضیحات :

طراحی نما ، با سبک مدرن و استفاده از متریال سنگ از ایده های اولیه طراحی این پروژه بوده است . با در نظرگرفتن سلیقه کارفرما و در نظر گرفتن فضای سازه وپلان پروژه ، طراحی آغاز شد . این پروژه مساحت حدودی ۲۵۰۰ متر مربعی دارد و کارفرما برای این پروژه کاربری مسکونی را در نظر  داشته است .

طراحی نمای پروژه مسکونی ، واقع در تهران ، و در منطقه تهرانپارس به گروه مهندسین معمار بادگیر ارائه شد و روند طراحی نما با نگاه مدرن در مجموعه گروه مهندسین معمار بادگیر ارائه گردید  . طراحی نمای پروژه مسکونی تهرانپارس با درنظر گرفتن تعداد واحدهای که در پلان پروژه در نمنظور شده است و همچنین باز شوهایی که برای هر واحد به منظور تامین نور فضای داخلی در نمای ساختمان تاثیر گذار است ، طراحی آغاز گردید  . برای طراحی نمای ساختمان همنشینی نمای تعریف شده در فضای شهری و موقیعت آن نسبت یه همسایگی ها ، همچنین رعایت تناسبات در طراحی نما با مساحت که در اختیار داریم ، شرایط مورد بررسی قرار گرفته شد .

طراحی نما با سبک  مدرن از نظر بسیاری از  کارشناسان که در این زمینه فعالیت دارند جز سبک های محبوب و پر کاربرد است . در نظر داشته باشید که این سبک از طراحی داری قواعد منحصر به فرد خود می باشد که با نگاه امروزی و معماری نوین در طراحی های نو هم سو می باشد .

برای اجرای طراحی نما با سبک مدرن می توان ، از چندین متریال استفاده کنیم تا تنوع و زیبایی را در طراحی نما همزمان با سادگی داشته باشیم  . گروه مهندسین معمار بادگیر در پروژه طراحی نمای قنات کوثر از یک نوع متریال در طراحی نما استفاده کرده اند.

 سنگ ، متریال محبوب

سنگ ، متریال سنگ جزء متریال محبوب و پر طرفدار در طراحی نمای ساختمان است که در سبک های مختلف طراحی نما مورد استفاده قرار می گیرد . انتخاب دقیق و درست متریال در زیبایی و دوام  نمای ساختمان بسیار تاثیر گذار است و با سبک انتخاب شده و نمای اجرا شده رابطه مستقیم دارد .

مقاومت بالای متریال سنگ در برابر رطوبت همچنین سنگ دود و گرد و غبار را به راحتی جذب نمی کند و از این رو ظاهر تمیزی نسبت به دیگر متریال ها در نمای ساختمان می سازد .

برای طراحی نما در منطقه تهرانپارس با تمرکز و توجه به المان سادگی در سبک انتخاب شده در طراحی سعی شده است تا هماهنگی بین ابعاد و اندازه  پروژه و ساختمان هایی اطراف پروژه هم در نظر گرفته شود ، همچنین استفاده از المان های مربوط به سبک مدرن از المان های مربوط به طراحی نمای تهرانپارس است .

 

 

طراحی نمای ساختمان مدرن

طراحی نمای ساختمان

طراحی نمای ساختمان مدرن

طراحی ورودی

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top