نام کارفرما :  جناب آقای فداکار

زیربنا : ۱۹۰۰ متر مربع

موقعیت : نارمک

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی : مدرن

متریال : سنگ

تاریخ عقد قرار داد : ۱۳۹۸/۰۳/۰۵

سبک جدید معماری و نما ساختمان های مختلف با نگاه مدرن و استفاده از متریال مختلف و همنشینی آنها از مواردی است که امروزه به چشم میخورد . طراحی نمای مدرن ساده تر است و قوانین معماری مدرن پیروی می کنند. تفاوت عمده ای که در میان طراحی نمای مدرن و طراحی نمای کلاسیک وجود دارد این است که در نمای مدرن تزئینات حذف شده و از عناصر ساده تر استفاده می شود .

 طراحی نما ی پروژه مسکونی خیابان فرجام ، و در میدان صد نارمک  تهران  به گروه مهندسین معمار بادگیر واگذار شد . این پروژه با مساحت  ۱۹۰۰متر مربعی و همچنین کاربری مسکونی در مرحله طراحی نما قرار گرفته شد . در طراحی نما کاربری مسکونی متناسب با واحد های مسکونی و مساحت ، شرایط ، نیازها و سبک طراحی  طراحی انجام می شود .

طراحی نمای پروژه مسکونی نارمک

برای طراحی نمای پروژه مسکونی نارمک  ، از متریال سنگ استفاده شده است . سبک مدرن با رویکرد مطابقت داشتن با محیط وایجادفضایی گرم  در این پروژه انتخاب شده است . طراحی نمای پروژه  نمونه ای زیبا از نمای تمانم سنگ است در طراحی این نما از ورودی زیبا و متفاوت از نظر طراحی استفاده کردیم و کنار زیبایی حس دعوت کنندگی و گرمی را برای فضای ورودی به ارمغان آورده است و این امر در زیبا تر شدن فضا هم بسیار موثر بوده است .

پروژه میدان صدم نارمک در شهرداری منطقه تایید نما شد و روند اجرای پروژه آغاز شد .  درعین رعایت تناسبات زیبایی شناسی به دلیل تلفیق حجم ها افقی و عمودی ، حجم سازه های کاذب فضای  ایجاد شده  که این امر کمک کرده تا طراحی نمای این پروژه متفاوت و  زیبا تر از طراحی  با این سبک انجام شده است  و نتیجه نهایی متناسب با طراحی منطقه و سلیقه کار فرما انجام شده است که  و ایده های نو و خلاقانه در این طراحی ها از نکات مهم و پر اهمیت و چشمگیر در طراحی های گروه مهندسین معمار بادگیر می باشد.

طراحی نمای ساختمان تمام سنگ

طراحی نمای ساختمان تمام سنگ

 

 

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top