نام کارفرما :  جناب آقای دولتی

زیربنا : ۱۸۰۰ متر مربع

موقعیت : خیابان فرجام

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی : مدرن

متریال : سنگ

تاریخ عقد قرار داد : ۲۸/ ۱۲ / ۱۳۹۷

 طراحی نما ی پروژه مسکونی در خیابان فرجام قرار دارد . طراحی این پروژه به گروه مهندسین معمار بادگیرارائه شد  . این پروژه با مساحت  ۱۸۰۰ متر مربعی و همچنین کاربری مسکونی در مرحله طراحی نما قرار گرفته و گروه مهندسین معمار بادگیر طراحی این پروژه را آغاز کردند  . در طراحی نماهایی که کاربری مسکونی  دارند سعی می شود در طراحی نما تناسبات با واحد های مسکونی و مساحت ، شرایط ، نیازها و سبک طراحی در نظر گرفته شود .

نمای ساختمان باید بشکلی طراحی شود که در کنار حفاظت محیط داخل از فضای بیرونی ساختمان ، ارتباط محیط بیرون را با فضای داخلی برقرار شود . همچنین سعی شود، امکان ورود نور و همچنین در صورت امکان چشم انداز مناسب از بیرون برای افراد ساکن محیا شود .

نمای ساختمان ها  به عنوان عنصری از نمای مجموعه شهری محسوب می شود .  در نظر داشته باشید که هر ساختمان جزئی کوچکی از فضای شهری محسوب می‌شود و نمای آن بر فضاهای عمومی تأثیرگذار است و زیبایی آن با هماهنگی سایر عناصر با یکدیگر تکمیل می شود .

نمای شهری :

برای طراحی نمای پروژه مسکونی واقع در خیابان فرجام   ، از  متریال سنگ و نگاه معمارانه مدرن با حضور قابندی ها و تقسیم بندی ها در نمای ساختمان استفاده شده است . سبک مدرن با رویکرد تطابق با محیط اطراف و ایجاد فضایی جذاب با متریال سنگ ، در این پروژه انتخاب شده است . پروژه طراحی نمای خیابان فرجام با ارائه به کمیته نمای شهرداری منطقه ، تایید شد است و در مرحله اجرایی می باشد .

 

طراحی پروژه توسط  گروه مهندسین معماربادگیر

نمای تمام سنگ

نمای تمام سنگ

نمای تمام سنگ

نمای مدرن تمام سنگ

نمای مدرن تمام سنگ

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top