نام کارفرما : جناب آقای پاکدل

زیربنا : ۱۸۰۰ متر مربع

موقعیت : قنات کوثر

کاربری ساختمان  : مسکونی

تاریخ عقد قرارداد : ۱۳۹۷/۰۹/۲۱

توضیحات :

باغ سقف یا سقف سبز ، باغی است که بر روی پشت بام یک ساختمان اجرا می گردد  . علاوه بر نگاه زیباشناسی  ، کاشت سقف ممکن است ، کنترل دما ، مزایای هیدرولوژیکی ، تقویت معماری ، فرصت های تفریحی و در مقیاس بزرگ حتی مزایای زیست محیطی هم داشته باشد .

تکنولوژی جدیدی که امروزه بر پایه سقف های سبز در نظر گرفته می شود و بر روی پشت بام های  بسیاری از پروژه های مسکونی ، تجاری ، اداری  اجرا می شود ، با نام روف گاردن شناخته شده است و به معنای بام باغ ها یا همان باغ در بام ها معرفی می شود  . روف گاردن ها فضای سبز است که روی پشت بام ها طراحی و اجرا می شود  ، این روف گاردن ها ست که طبیعت را به زندگی شهری دعوت می کند و به زندگی شهری دعوت می کنند و با ساخت روف گاردن ها می توان لذت کافی را در فضای شهری به وجود آورد  .

طراحی روف گاردن مدرن  :

طراحی روف گاردن در فضای مسکونی نقش مهمی را بازی می کند  . روف گاردن ها در ساختمان های مرتفع بسیار تاثیر گذار هستند و اهمیت زیادی بر خوردار می باشد . برای طراحی محوطه باید تمام فضاهای مورد نیاز را بررسی و تمام اجزا را با توجه به نیاز ها و تاسیسات پروژه ، طراحی کنیم .

طراحی روف گاردن در پروژه قنات کوثر با زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع به گروه مهندسین معمار بادگیر واگذار شد . طراحی روف گاردن از جمله مواردی است که طراحان ما به عهده دارند و در این پروژه هم طراحی روف گاردن انجام گردیده است  .

طراحی محل گپ و گفت در طراحی روف گاردن این پروژه همچنین در نظر گرفتن فضای بازی برای کودکان از جمله مواردی که در طراحی بام سبز به آن دقت شده است . در طراحی بام سبز در نظر گرفته شده است و در طراحی روف گاردن هم این نکته مورد توجه قرار گرفته است . آبنمای طراحی شده در این پروژه طراوت و شادابی را به فضای روف گاردن پروژه مسکونی قنات کوثر داده است ، همچنین طراحی گیاهان و باغچه های کوچک در این پروژه زیبایی محیط را بیشتر کرده است .

طراحی روف گاردن

طراحی بام سبز

طراحی روف گاردن و بام سبز

طراحی بام سبز

طراحی بام سبز و روف گاردن

طراحی روف گاردن و بام سبز

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top