نام کارفرما : آقای عسگری

زیربنا : ۲۰۰متر مربع

موقعیت :پیروزی

کاربری ساختمان : مسکونی

تاریخ عقد قرارداد : ۱۳۹۹/۰۲/۲۹

طراحی داخلی با سبک کلاسیک :

طراحی داخلی با سبک کلاسیک تقارنی که در محیط می سازد و کمک می کند فضای داخلی بزرگتر باشد و حس مجلل بودن را در محیط تقویت خواهد کرد  . رنگ قالب این سبک در طراحی داخلی سفید و رنگ های رکرم ، طلایی و ..  می باشد ، که در طراحی داخلی پروژه پیروزی هم  از رنگ های محبوب در سبک کلاسیک استفاده شده است .

گروه مهندسین معمار بادگیر سبک طراحی داخلی این پروژه را با در نظر گرفتن عوامل متعدد و تاثیر گذار مانند زیربنای پروژه ،  پلان و نقشه  ، همچنین سلیقه کارفرما و در نظرگرفتن نظرات طراحان گروه ما  و.. ، کلاسیک انتخاب شد . در طراحی داخلی با نگاه کلاسیک ،  بی نظمی نمایان نمی شود و به چشم نمی آید . همچنین هر المان جای مشخص و متعلق به خود را در معماریداخلی با سبک کلاسیک دارد . تقارن در این سبک از المان های چشمگیر و تاثیر گذار در طراحی داخلی بشمار می آید که طراحان گروه مهندسین معمار بادگیر هم در طراحی داخلی به این موضوع توجه خاص داشته اند .

در طراحی داخلی پروژه پیروزی ، سقف های کناف و ابزارهای مربوط به المان های این سبک در طراحی گنجانده شده است  . نورپردازی مربوط به این پروژه در زیبا تر شدن فضای داخلی بسیار موثر بوده است  . در طراحی داخلی پروژه پیروزی از قاب بندی ها برای دیوار های نشیمن کمک گرفته شده است . در طراحی داخلی پروژه سهرودی سعی شده تا از فضای موجود بیشترین و بهترین استفاده را داشته باشیم و ساکنین حداکثر استفاده را از فضای موجود داشته باشند .

طراحی آشپزخانه

طراحی آشپزخانه کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top