نام کارفرما : آقای دولتی

زیربنا : ۳۰۰۰ متر مربع

موقعیت : نارمک

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی : مدرن

تاریخ عقد قرارداد :۱۳۹۹/۰۷/۲۷

توضیحات :

طراحی داخلی پروژه آقای دولتی واقع در نارمک با مساحت ۳۰۰۰ متر مربع به گروه مهندسین معمار بادگیر ارائه شد و فرایند طراحی فضای داخلی و دکوراسیون داخلی این پروژه آغاز شد  .سبک طراحی داخلی پروژه مسکونی نارمک ، مدرن در نظر گفته شده است . سبک مدرن در فضای داخلی ارگانیک می باشد و زندگی را سخت نمی گیرند و این ویژگی ها در سازه و تزیینات آن ها نیز دیده می شود .

مبلمان و نقشه های طبقه فقط در فرم های موردنیاز شکل می پذیرند و هیچ گونه جزییات اضافی یا تزییناتی که غیرضروری است در فضای داخلی با سبک مدرن جایگاهی ندارد  . مبلمان با طراحی خاص یک نقطه ی کانونی در فضا ایجاد داخلی  میسازند که به موازات آن ها تابلو های هنری هم روی دیوار خودنمایی می کنند . نورپردازی در سبک مدرن حال و هوایی نمایشی می سازد . با وجودی که فرم های لوازم روشنایی و لامپ های هم دارای جذابیت هنری می باشد . رنگ های گرم  هم در مرکز یت ترکیب رنگی سبک مدرن می باشد . با این وجود می توان سایه هایی از رنگ های غلیظ را به این ترکیب رنگی گنجاند. در طراحی فضای داخلی پروژه نارمک استفاده از رنگ زرد با در نظر گرفتن علایق کارفرما و همچنین چیدمان فضا در نظر گرفته شده است .

طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top