نام کارفرما : آقای طهماسبی زاده

زیربنا : ۲۰۰ متر مربع

موقعیت : شهرک غرب

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی : نئوکلاسیک

تاریخ عقد قرارداد :۱۳۹۸/۰۵/۱۲

توضیحات :

گروه مهندسین معمار بادگیر با در نظر داشتن پلان پروژه مسکونی شهرک غرب و همچنین ایده و نظرات  کارفرما در مورد سبک طراحی و نیاز هایی که از فضای داخلی در نظر داشتند ، سبک نئوکلاسیک را برای پروژه شهرک غرب در نظر گرفتند  . سبک کلاسیک بر پایه هماهنگی و تقارن بین اجزا و  تعادل پایه گذاری شده است .  که نظم و تقارن از المان های مهم و تاثیر گذار در فضای داخلی با این نگاه می باشد  . این سبک تقارن و هماهنگی خود را از امپراتوری های  یونان و روم الهام گرفته است و فضایی مجلل را فضای داخلی به ارمغان می آورد .

طراحی داخلی با سبک نئوکلاسیک را سبکی کم کار تر و با جزئیات کمتر نسبت به سبک کلاسیک می دانند و می توان ویژگی کلیدی و اصلی سبک کلاسیک را تقارن و هماهنگی در نگاه کلاسیک هم در این سبک دید  . در نظر داشته باشید که تمامی این ویژگی ها از ابتدا و از کوچکترین قسمت های پروژه شهرک غرب تا آخرین و پیچیده ترین جزئیات کار به صورت کاملا دقیق، درست و ظریف درطراحی ها در نظر گرفته شده است .

طراحی داخلی :

قاب بندی دیوارها و سقف های گچبری شده با اشکال جذاب ، در نظر گرفتن مبلمان های کلاسیک ، اکسسوری های متناسب با فضا ،  استفاده از رنگ های سفید و طوسی در کنار یکدیگر فضایی پر از آرامش به سبک کلاسیک را برای فضای داخلی به ارمغان آورده است  .

رنگ قالب انتخاب شده در این پروژه رنگ سفید می باشد ،  ترکیب رنگ سفید و خاکستری هم از ترکیبات است که در بسیاری از فضا ها قابل استفاده می باشد و پر کار برد بشمار می آید . در طراحی فضای مسکونی پروژه شهرک غرب هم ، همنشینی این دو رنگ در کنار یکدیگر در نظر گرفته شده است . استفاده از قاب بندی ها که روی دیوار ها در طراحی این پروژه در نظر گرفته شده است از عواملی است که حس سبک کلاسیک را در فضای داخلی تقویت می کند .

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top