کارفرما : آقای خوش اندام

زیربنا : ۱۷۰۰ متر مربع

موقعیت : شریعتی

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی :  کلاسیک

 توضیحات :

نگاه کلاسیک جلوه گر رنگ طبیعی و گرم در دکوراسیون داخلی می باشد . فضاهای کلاسیک حس امنیت و اعتماد را به ساکنین می دهد  و افراد در فضاهایی با دکوراسیون کلاسیک احساس تسلط بر فضا می گیرد . بعضی افراد که به سبک دکوراسیون داخلی و معماری کلاسیک علاقه دارند.

در سبک کلاسیک بیشتر از مبلمان های با رنگ طبیعی استفاده می شود و در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک کف را با استفاده از پارکت های رنگ چوب می پوشانند و با استفاده از فرش حس گرمی و دلنشین بودن فضا را قوی تر خواهد کرد .دیوار ها با کاغذ دیواری هایی که داری رنگ های ملایم هستند معمولا با طرح های محو در نظر گرفته می شود .

 طراحی داخلی :

در طراحی داخلی پروژه  شریعتی  ، سقف های کار شده و نور پردازی شده است تا فضایی مجلل را  داشته باشیم  همچنین  ابزارهای مربوط به سبک طراحی کلاسیک در سقف ها در نظر گرفته شده است . فضایی مناسب برای TV و همچنین در نظر داشتن فضای نشیمن و فضایی مناسب برای گپ و گفت و گذراندن وقت افراد خانواده در فضایی دلنشین و دلچسب .

نورپردازی مربوط به این پروژه به با شکوه شدن سقف کمک کرده است .  رنگ سفید با تلفیق رنگ طلایی برای سبک کلاسیک انتخاب گردیده است . دیوار کوب ها و ابزار های گچبری شده با رنگ طلایی از مواردی است که بسیار چشم نواز و تاثیر گذار در طراحی داخلی با سبک کلاسیک می باشد .

 

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top