نام کارفرما : آقای حسین زاده

زیربنا : ۳۰۰ متر مربع

موقعیت : دزفول

کاربری ساختمان  : تجاری – شوروم

نوع طراحی :  کلاسیک

تاریخ عقد قرارداد :۱۳۹۸/۰۲/۲۰

توضیحات :

پروژه دزفول با زیربنای حدودی ۳۰۰  متر مربع با کاربری شوروم به گروه مهندسین معمار بادگیر معرفی و فرایند طراحی شوروم و دکوراسیون داخلی این پروژه به گروه مهندسین معمار بادگیر ارائه شد .سبک طراحی داخلی این پروژه سبک کلاسیک انتخاب گردیده است .

طراحی داخلی ، با سبک کلاسیک و استفاده ازالمان های که در این نگاه مورد اهمیت است  . با در نظر داشتن سلیقه کارفرما و در نظر گرفتن پلان پروژه طراحی اولیه شروع شد . طراحی داخلی با سبک  کلاسیک از نظر بسیاری از افراد سبک محبوب می باشد همچنین در نظر داشته باشید که این سبک از طراحی داری قواعد خاص خود و منحصر به فرد خود می باشد ورعایت این قوانین به زیبا تر شدن فضای داخلی بسیار کمک می کند .

طراحی داخلی با سبک کلاسیک دارای تقارن است و کمک می کند ، فضا را بزرگ تر نشان می دهد  و حس مجلل بودن را به محیط القا می کند . رنگ قالب این سبک طراحی داخلی سفید می باشد و همچنین از رنگ های روشن استفاده می گردد . می توان گفت که ترکیب سفید و طلایی هم از ترکیبات پر طرفدار در سبک کلاسیک  و دکوراسیون داخلی است که  در طراحی داخلی با سبک کلاسیک پروژه دزفول سعی شده تا از المان های سبک کلاسیک استفاده  شود و این سبک را با شرایط و اندازه های پروژه در آمیخته  و طراحی را با در نظر گرفتن شرایط و فضا به اجرا  در آورند.

 طراحی داخلی :

در طراحی داخلی پروژه دزفول ، سقف های کار شده و کمک گرفتن از ابزارهای مربوط به المان های این سبک طراحی کلاسیک استفاده گردیده است  فضایی مناسب برای TV و همچنین در نظر گرفتن تمامی محصولاتی که در شو روم قابل ارائه شدن می باشد در طراحی این فضا در نظر گرفته شده است  .

نورپردازی مربوط به این پروژه به با شکوه شدن سقف و ابهت آن اضافه شده است  . رنگ غالب طراحی داخلی درسبک مدرن طوسی و سفید  و طلایی  استفاده کرده ایم . رنگ سفید با تلفیق رنگ های متضاد برای سبک کلاسیک انتخاب شده است  .چیدمان مناسب اجزای دکوراسیون داخلی در کنار یکدیگر فضایی مناسب و چشمگیر برای این پروژه به ارمغان آورده است .

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top