در این بخش از سایت گروه مهندسین معمار بادگیر به معرفی انواع سبک های رایج و متداول در طراحی داخلی ویلا ها می پردازیم ، ویلا ها با توجه به کاربری که دارند جز  فضاهایی می باشند که داری استاندارد مخصوص به خود و در کنار آن زیبایی های منحصر بفرد می باشد . در ادامه به انواع سبک های دکوراسیون داخلی در ساختمان هایی که کاربری ویلایی دارد می پردازیم . با ما همراه باشید :

دکوراسیون داخلی ویلاهای اسپانیایی

اسپانیایی ها همیشه دکوراسیون را به عنوان یکی از عناصر مهم زندگی در نظر گرفته اند. در این حالت اتاق نشیمن ویلا با شومینه مدرن ، مبل های مخمل خواب دار و صندلی های اختصاصی چیدمان کاملی را به دست می آورد . همه چیز در اتاق از یک موضوع یکنواخت در رنگ و سبک پیروی می کند. گلدان چوبی برای کفپوش ، نجاری در محل نشیمن و پنجره های بزرگ چیزی است که برای آن می میرند . به طور کلی ، این اتاق است که هر خانه دار عاشق آن می شود .

طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلا توسکانی

توسکانی همه چیز در مورد خورشید ، طبیعت و جذابیت در فضای باز است. اگر ویلا  در مکان کوهستانی باشد  ، در این حالت ، ویلا چیزی کمتر از یک کاخ ندارد . محوطه سازی که در فضای باز نگهداری می شود با جذابیت دنیای قدیمی ویلا کاملاً مطابقت دارد. نورپردازی داخلی نیز بخش برجسته ای از این فضا را ایجاد می کند.

طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلا با سبک ویلاسازی ایتالیایی

این مثال از ایتالیا نشان می دهد که یک ویلا مدرن چقدر می تواند جذاب باشد  باشد. این اتاق نشیمن با دکوراسیون حداقلی و یک چیدمان گسترده ، و هر آنچه را که شخص از فضا می خواهد داشته باشد. نور منحصر به فرد و دکوراسیون میز باعث می شود تقارن بی نظیر به وجود بیاید .

ویلاسازی

طراحی داخلی ویلا لوکس

این ویلا بدون شک یک مکان سلطنتی است. دیوارهای بزرگ و سقف گسترده فضایی زیبا را ایجاد می کند. چوب و سنگ برای ایجاد یک محیط ناهموار اما جذاب گرد هم می آیند. افزودن سرویس های مدرن مانند تلویزیون دیواری و شومینه برقی باعث فضا می شود.

ویلا سازی لوکس

طراحی داخلی ویلای مدرن

در طراحی داخلی  ، موضوع طراحی داخلی از تنظیمات رنگی سفید و رنگ های نزدیک به سفید و روشن پیروی می کند. همه چیز سفید است و به خوبی با کوسن های آبی روشن و حوله ها  و فضا های مختلف که در نظر گرفته شده است ، متناسب است – مطابق با فضای بیرون  بسیار لوکس و جذاب است .

طراحی داخلی ویلا در کشور فرانسه

همیشه به محیطی گسترده و عجیب و غریب نیاز ندارید تا اتاق نشیمن ویلای شما منحصر به فرد به نظر برسد . در اینجا ،طراح  منسوجات روشن و شگفت آور و رنگ زیادی را به فضای  داخلی ویلا اضافه کرده است . دکوراسیون دیواری مینیمالیستی به شکلی استثنایی با طرح دکوراسیون روشن طراحی می شود  .

دکوراسیون داخلی ویلا

طراحی داخلی اتاق نشیمن  در ویلا

این نمونه ای از یک فضای زندگی بسیار آینده نگر و ایده آل الگو گرفته است .  دکوراسیون داخلی با ایده آل با نورپردازی سقف منحصر به فرد ، نقاشی های دیواری بزرگ ، دیوارهای مرمر و یک کف بسیار جلا تنظیم شده است. کانون دکوراسیون داخلی این سبک از طراحیدر وسط دکوراسیون متمرکز شده است ،  در حالی که فضای زیادی در اطراف آن وجود دارد.

دکوراسیون داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلا کلاسیک

پنجره های بزرگ شیشه ای به فضای اتاق خواب مخملی منتهی می شوند. تمام پارچه ها ، از پرده ها گرفته تا روکش بالش ، ذات نبوغ ذائقه را به وجود می آورد.

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top