این پروژه با نام کیت هاوس ، مساحت ۳۰۰ متر مربع را در بر می گیرد و به عنوان “یک حجم کم پشت بسته” عمل می کند که باعث حفظ حریم خصوصی آن در خیابان می شود.

شرایط زمین به عنوان یک گوشه و جهت گیری آن دستورالعمل هایی برای تعریف استراتژی فضایی و سازنده خانه بود.

به این ترتیب ، ۲ قطعه بتونی مستقل وجود دارد که به عنوان زیرزمین های پشتیبان خانه مورد استفاده قرار می گیرد . این زیر زمین ها دارای فضاهای خدماتی مانند کمد ، حمام ، اتاق انبارداری ، لباسشویی و ورودی است.

با انجام این کار ، طبقه زیرزمین  نیاز های پارک ماشین ها را بر طرف می کند ، فضای پارکینگ یکی از مهمترین فضای رایگان بالقوه برای برنامه های مختلف مانند ، کارگاه ، مهمانی ، سینما است .

هنگامی که داخل خانه می شوید ، پله ها شما را به طبقه اول که همان منطقه اجتماعی است سوق می دهد . پنجره های موجود در دیواره های جانبی کف تهویه طبیعی و روشنایی را به ارمغان می آورد.

یک دیوار مشبک ساخته شده از آجر ، خانه را از نور خورشید جنوبی در هنگام صبح و غروب آفتاب محافظت می کند ، ریتم ، بافت و مقیاس را به قسمت برتر خانه ارائه می دهد. از قسمت بیرونی این قسمت به عنوان بلوک آجری سیاه بزرگ که روی تکیه گاه های بتنی تحتانی ایستاده است تصور می شود.

اخبار معماری

اخبار معماری اخبار معماری جهان اخبار معماری جهان اخبار معماری جهان اخبار معماری جهان

اخبار معماری جهان

اخبار معماری جهان

اخبار معماری جهان

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top