نمایشگاه عکس بناهای تاریخی شامل آثار برگزیده نخستین جشنواره ملی عکس بناهای تاریخی ایران، در گالری جهان نمای مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به نمایش در می آید.

 

نمایشگاه عکس جشنواره ملی عکس بناهای تاریخی ایران؛ احیاء

این جشنواره ملی با موضوع بناهای تاریخی فاخر ایران با رویکرد ملی و محلی به همت صندوق احیاء وبهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی به منظور شناسایی، معرفی و تکریم شایسته از هویت ابنیه تاریخی سراسر کشور برگزار شد و ۱۰۰ اثر معرفی مناسب و توجه به آن دسته از ابنیه تاریخی که طی سالیان متمادی به دست فراموشی سپرده شده و یا کمتر مورد توجه قرار گرفته ، مستند نگاری وضع موجود بناهای تاریخی ایران (کاروانسراها، حمام ها، آب انبارها، محوطه های تاریخی و …) ، ترویج هویت فرهنگی و بیان وجه تمایز بناهای تاریخی ایران، فرهنگ‌سازی و توسعه افکار عمومی در راستای بهره‌برداری بهینه از ابنیه تاریخی ، احیاء زندگی در بناهای تاریخی ، حفاظت و تکریم اماکن و نقش بناهای تاریخی در ماندگاری خرده فرهنگ‌ های بومی و منطقه‌ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره ملی بود.به بخش نمایشگاه راه یافت.

زمان: ۱۰ الی ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۷، ساعت ۱۰ الی ۱۷:۳۰
مکان: گالری جهان نمای مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران)

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top