اکسسوری ها عناصر مکمل در دکوراسیون داخلی بشمار می آید در واقع  اکسسوری ها اشیا و لوازم هنری و زیبایی هستند که جزء ضروریات در طراحی داخلی نیست اما در فضای طراحی شده و محیط نقش فراوانی ایجاد می کند .

مبلمان اصلی با به کارگیری المان های دکوری و اکسسوری ها شکل می گیرد و در واقع بدون آن ها اتاق نشیمن روح و حس زندگی و فضایی گرم را برای کاربران به ارمغان می آورد.

معرفی اکسسوری پتوهای سبک و ملحفه هایی با بافت های متفاوت ، این اکسسوری های شیک چندین عملکرد را در کنار هم خواهند داشت . برای فصول سرد و القای تم فصل زمستان به نشیمن می توان از این اکسسوری ها کمک گرفت یا برای تغییر دادن و افزودن رنگ به دکوراسیون می تواند ایده ای بسیار مناسب می باشد و با به کارگیری بافت های مختلف می تواند همخوانی بیشتری در فضای داخلی ایجاد کند و زیبایی و کارایی بیشتری را به فضای داخلی می دهد .

استفاده از اکسسوری ها

رنگ های شاد همچنین استفاده از طرح گل ها و نقش های شاد بر روی دیوار ها و یا استفاده از نقاشی ها و آثار هنری  بسیار فضا را تغییر می دهد و علاوه بر آن وجود گیاهان و گل های طبیعی در نشیمن ، به زیبایی فضا زنده و پویایی فضای نشیمن کمک می کند .

استفاده از شمع ها  در دکوراسیون داخلی آرامش فضا را بیشتر ساخته و تمی منحصر به فرد در فضا ایجاد می کند رایحه حاصل از انواع معطر آن همینطور ایجاد  نورکم در فضای نشیمن محیطی مطلوب و هنرمندانه را ایجاد می کند و برای قرارگیری روی میز های جلو مبلی یا قهوه خوری نیز می تواند بسیار مناسب باشد در واقع شمع با ایجاد نور کم می تواند فضایی آرامش بخش را برای مواقع استراحت و نیاز به آرامش مهیا سازد.

شناخت اکسسوری ها

دو دلیل برای استفاده از کوسن ها در دکوراسیون وجود دارد اولین دلیل ایجاد راحتی بیشتر در استراحت، خوابیدن و نشستن می باشد و دلیل دیگر تزئینی بودن آن و قابلیت تطبیق با رنگ ها و بافت ها و متریال های به کار رفته در فضاست که می تواند متناسب با فصول و سبک ها و تغییرات دکوراسیون هماهنگی و انطباق ایجاد نماید.

 

نقش اکسسوری ها در دکوراسون داخلی

 

مهمترین چیزی که باید در اتاق نشیمن خود داشته باشید المانی است که برای افراد و ساکنان، شخصی و معنی دارمی باشد،  یک اثر هنری، یک عکس، و یا انواع اکسسوری هایی باشد که برای ساکنین منحصر به فرد و خاص محسوب می شود.می توان این المان خاص را با منظور و هدفی خاص از فروشگاه ها خریاری کرد اما در کل این اشیا و اکسسوری ها المانی متفاوت به همراه خاطرات و یا ویژگی منحصر به فرد خود می باشد . یک قاب عکس خانوادی و یا یک گلدان در فضای خانه می تواند این احساساشخصی بودن را با خود به فضای داخلی القا کند .

اکسسوری ها در دکوراسیون داخلی

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top