اکسسور ها نقش بسیار مهمی در در دکوراسیون داخلی دارند . اکسسوری ها به دلیل هزینه کم شیوه محبوبی است برای ایجاد تغییر در فضای منزل . لوازم تزینی عمداتا برای مکان های خاصی طراحی نمی شوند . این لوازم در جایگاه های مختلف با در نظر گرفتن رنگ و فضا وهماهنگی قرار می گیرد .

  خاطرات :

تعدادی از عکس های خانوادگی که یاد آور خاطرات مختلف ( خوب) در زندگی هر انسانی است  را به همراه تعدادی از اشیاه قدیمی ، خاطره انگیز و یا قیمتی را در قسمتی از فضای زندگیان تعبیه کنید . این اجسام علاوه بر زیبایی به دکوراسیون شما هویت می بخشد .استفاده از عکس های سیاه و سفید همچنین قاب های قدیمی فضا را بسیار دلچسب تر می کند اکسسوری های قدیمی حس اصالت را به محیط القا می کنند پس استفاده ازاین اکسسوری ها  حس اصالت را به محیط خانه ما می آورد

  اکسسوری

چراغ ها :

چراغ های رو میزی و کلاسیک یا مدرن از جمله وسایلی هستند که دکوراسیون منزل را متفاوت می کنند.این اشیا با نورپردازی علاوه بر زیبایی کاربردی هم هستند در واقع در تامین نور فضای داخلی هم کمک می کند .

اکسسوری ها

استفاده از المان های عناصر طبیعی :

استفاده از اجسام طبیعی بدون تغییر ، دکوراسیون مارا متحول می کند . اجسامی مانند صدف ها ، مرجان ها ، سنگ ها و شاخه ها و.. فضای اطراف را به سمت و سوی طبعت سوق می دهد .المان هایی که در طبیعت یافت می شوند حس بسیار خوبی مملو از طبیعت با خود به همراه دارند . با این اکسسوری ها طبیعت را به خانه هایمان می آوریم

اکسسوری ها مختلف

اشیای بلوری : اشیای کریستالی از جمله عناصری است که در آراستگی دکوراسیون داخلی نقش زیادی دارد . این عناصر کریستالی تکمیل کننده دکوراسیون داخلی می باشد و حضورشان جذابیت و درخشندگی را به فضا هدیه می دهند .

اکسسوری های بلورین

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top