در این بخش از سایت به معرفی تعدادی از روف گاردن های به بهترین شکل  ظراحی شده است می پردازیم درادامه به خصوصیات ممتاز این بام های سبز می پردازیم :

 

طراحی آبشار های گیاهی برای فضایی که در این پروژه در اختیار بوده است در نظر گرفته شده است . پله هایی که با گیاهان خاص طراحی شده اند این آبشار خاص و زیبا را برای فضای ما به ارمغان  آورده است .

روف گاردن

طراحی بام سبز در این پروژه به شکلی انجام شده است که تقسیم بندی ها پایه و اساس این روف گاردن به حساب می آید . تقسیم بندی های که در این فضا دیده می شود شکل این روف گاردن  را خاص و متفاوت کرده است

طراحی روف گاردن

طراحی محوطه ای که در این پروژه به چشم می خورد با رنگی که برای سازه که در این فضا انتخاب شده است می توان  گفت هماهنگی خاص و متفاوتی را برای این محیط به ارمغان آورده است

محوطه سازی

در این طراحی فضایی خاص و بکر برای ساکنین در نظر گرفته شده است . طراحان این روف گاردن برای این خانه محیطی مملو از آرامش را به ارمغان آورده اند این فضا با استفاده از باکس ها و گیاهان که در آن فضا تعبیه شده است محیط امن در فضای شلوغ شهری برای ساکنین فراهم کرده است .

بام سبز

طراحی و محوطه سازی در این پروژه بتنی بر گرفته از برکه ها می باشد . در این فضا حوضچه ای طراحی شده است که این حوضچه با گیاهان متفاوت سازگار با محیط انتخاب شده اند . محوطه سازی در این فضا حس طراوت را با خود همراه می آورد .

برکه در محوطه سازی

پهشت پنهان در این فضا طراحی شده است تا علاوه بر زیبایی حس طراوت و فضایی صلح آمیز را برای محیط به ارمغان بیاورد . در این پروژه محوطه سازی فضا بسیار مناسب برای مطالعه و همچنین ایجاد فضایی بکر در قلب ساختمان  در نظر گرفته شده است .

بام سبز

 در این طراحی روف گاردن از گیاهان سازگار با محیط ، گلدلن ها و درخچه هایی که در این طراحی در نظر گرفته شده است بسیار متناسب است با ابعاد و اندازه هایی که در طراحی روف گاردن در نظر گرفته شده است .

طراحی بام سبز

در این مطلب به معرفی تعدادی از روف گاردن ها و محوطه سازی ها پرداختیم . روف گاردن ها از فضا های پر طرفدار در ساختمان های لوکس و مجلل می باشند این فضا در بسیاری از ساختمان های عظیم مورد اهمیت ویژه قرار می گیرد . انتخاب فضایی مناسب و قابل دسترس برای ساکنین در زندگی های پر مشغله امروزی در بسیاری از ساختمان به عنوان امتیاز محسوب می شود .

المان های مهمی برای طراحی محوطه ها و بام های وجود دارد که در مطالب بعدی به تفصیل به توضیحات در مورد این فضا پرداخته می شود . لازم به ذکر است که انتخاب گیاهان و پوشش  گیاهی متناسب برای فضای که در اختیار داریم تا محیط بکر و دلچسب برای ساکنان به ارمغان بیاید بسیار پر اهمیت می باشد .

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top