سبک های پر کاربرد طراحی نما  عبارتند از نمای کلاسیک ، نمای مدرن ، نمای مینیمال که در ادامه مطلب به معرفی آنها پرداخته شده است :

نمای کلاسیک :

این نوع نما به نمای رومی هم معروف است . نمای کلاسیک از جمله نماهای محبوب محسوب می شود. زیرا متریالی که برای اجرای این سبک استفاده می شود عموما سنگ های طبیعی می باشد و این نوع متریال در ذهنیت  تعدادی از افراد حس لوکس بودن را القا می کند . این سبک از طراحی نما پیشینه طولانی مدتی  در تاریخ کشور ها مختلف دارد و در ایران باستان هم طراحی هایی با پیش زمینه نمای کلاسیک به چشم می خورد .امروزه به دلیل رایج بودن متریال سنگ برای نمای ساختمان ها این سبک بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

معرفی سبک ها

طراحی نمای – مدرن :

طراحی مدرن نمای خارجی ساختمان ها در سال های اخیر باعث به وجود آمدن طراحی های منحصر به فرد ، خاص و زیبا در نمای ساختمان ها شده است . انتخاب مناسب نمای برای هر ساختمان علاوه بر ارزش اقتصادی که در ساختمان به وجود می آورد و تاثیر مستقیم بر محیط اطراف دارد . حذف تزئینات ، سادگی و همچنین استفاده از متریال متنوع از جمله ویژگی های این سبک از طراحی نماست .

سبک مدرن در طراحی نما

طراحی نمای مینیمال :

این سبک از معماری از طراحی نمای ساختمان ایرانی زیاد متعارف نیست . این طراحی بر پایه سادگی ، حذف تزئینات و استفاده از متریال با تنوع کم و از جمله  ویژگی های این سبک می باشد . در طراحی نمای مینیمال عمدتا از یک یا دو مصالح استفاده می شود .

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top