در این بخش از سایت گروه مهندسین معمار بادگیر به معرفی سبک دکوراسیون های مهم در طراحی داخلی اشاره می شود . این بخش از سایت به معرفی سبک مینیمالیسم می پردازیم با ما همراه باشید :

  سبک مینیمالیسم یا همان سبک  ساده گرایی یا ساده پسندی یا مینیمالیسم یک مکتب هنری بشمار می آید که اساس آثار و بیان خود را بر پایه سادگی معرفی می کند و  روش های ساده و خالی از پیچیدگی معمول فلسفی و یا شبه فلسفی را به دنیا معرفی کرد .

ساده گرایی زاییده حس  هنرمندان  کشور روس می باشد که  پس از انقلاب  سبک مینیمالیسم درروسیه دانست که ساختارگرا بودند و به خلاصه نمایی و اشکال هندسی گرایش  زیادی داشتند .

 

طراحی داخلی با سبک مینیمالیسم

ساده گرایی در شکل های مختلفی از طراحی و هنر، به ویژه در هنرهای تجسمی و موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد. ساده گرایی پس از جنگ جهانی دوم، در هنر غرب ساخته شد و بیشتر از سوی هنرمندان هنرهای تجسمی آمریکایی در اواخر دهه ۱۹۶۰ و اوایل دهه ۱۹۷۰ میلادی، مورد توجه قرار گرفت و گسترش یافت . در این سبک به کیفیت ناب رنگ، فرم، فضا و ماده دست می یابید .

سبک می توان به دیوید اسمیت، دونالد جاد، ارنست تروا، سول لویت، کارل آندره، دن فلاوین، رابرت رایمن، رونالد بلادن و ریچارد از هنر مندان فعال در این سبک می باشند .

 در آثارهنرمندانی که در سبک مینیمالیست  فعالیت دارند گاه اشکال هندسی خاص و متفائتی نسبت به سایر سبک ها به چشم می خورد که ساده گرایی و ایجازاز مهمترین المان های مهم در این سبک می باشد .

 

دکوراسیون داخلی با سبک مینیمالیسم

 

 از مهمترین ویژگی های سبک طراحی و دکوراسیون مینیمالیسم می توان به صحت و دقت در این سبک اشاره کرد .در این سبک از دکوراسیون داخلی هیچ چیز بی اندازه زیاد نیست گزافه گویی و زیاده روی در هیچ یک از فضاها به چشم نمی خورد .استایل این سبک سادگی را به نمایش می گذارد .انتخاب رنگ ها در دکوراسیون های داخلی بسیار تا ثیر گذار می باشد .

انتخاب رنگ ها برای هر سبکی متفاوت می باشد در نظر داشته باشید که انتخاب رنگ ها در این سبک ممکن است خیلی تیره و یا در بعضی مواقع بسیار روشن در نظر گرفته شود . امروزه استفاده از رنگ های روشن و و در خشان هم در دکوراسیون های که در این سبک طراحی می شود  بسیار به چشم می خورد . سطوح صاف و ساده در کنار اشکال هندسی خاص طراحی داخلی با این سبک را  متمایز تر از سایر سبک ها می کند . 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top