یک مسابقه بین المللی پایان نامه معماری است که با هدف تقدیر از تلاش خستگی ناپذیر و خلاقیت استثنایی پایان نامه دانشجویی در زمینه های معماری ، طراحی شهری ، چشم انداز و مرمت انجام می شود. ما به دنبال تشویق استعدادهای جوان در رساندن ایده های خود برای شکستن ایده ها در مقیاس جهانی هستیم.

تلاش های علمی دانشگاهی اجازه می دهد تا جریان آزاد ایده های غیر مداخله ای – آزمایشی ، جسورانه ، امیدوار کننده و غیر متعارف – فراهم شود. گفتمان فشرده معماری و یک فرآیند طراحی مشارکتی برای تهیه راه حلهای مبتکرانه برای مشکلات پیچیده آینده ضروری است.

یک پایان نامه معماری به عنوان آوانگارد در نظر گرفته شده است. مرزهای آنچه را که به عنوان یک هنجار در قلمرو معماری پذیرفته شده است ، فشار می آورد. این نتیجه ماهها تحقیق پر دردسر و یک فرایند طراحی فریبنده است اما به سختی می توان آن را از استودیوی طراحی تشخیص داد. برای گشودن امکانات جدید گفتگو ، ضروری است که چنین ایده های انقلابی را با تمام برادری به اشتراک بگذارید.

شایستگی

این مسابقه برای دانشجویان از تمام ملیت ها و موسسات در زمینه های معماری ، طراحی شهری ، چشم انداز و مرمت باز است. کلیه پایان نامه کارشناسی / کارشناسی و کارشناسی ارشد / کارشناسی ارشد انجام شده در سال تقویم سال ۲۰۱۷ – ۲۰۲۰ واجد شرایط شرکت در این دوره می باشند.

ارسال

در مجموع ۴ صفحه به اندازه ۳۰ سانتی متر در ۳۰ سانتی متر به عنوان یک سند ترکیبی PDF ارسال می شوند ، که نباید بیش از ۵ مگابایت باشد.

 نمایش گرافیکی

این موارد ممکن است شامل نمای های سه بعدی ، طرح ها ، بخش ها ، نمایش های ایزومتریک ، برنامه ها ، ارتفاعات یا هر وسیله دیگری برای نمایش گرافیکی باشد. پانل های نمایندگی گرافیکی ممکن است متنی غیر از برچسب شماره (مثال ۱ ۲ ۳) را در برگیرد. برچسب شماره ها فقط در خلاصه متن فقط در صفحه ۴ تعریف می شود.

 خلاصه متن

خلاصه متن در مورد پروژه پایان نامه خود را در زیر ۳۰۰ کلمه بنویسید. عنوان پروژه باید به عنوان عنوان این پانل درج شود. شماره تیم شما باید در گوشه بالا و سمت راست این پانل نوشته شود. هرگونه اطلاعات دیگری که هویت شما را فاش می کند منجر به صلاحیت صلاحیت می شود. تمام متن باید به زبان انگلیسی باشد.

ثبت نام

هیچ هزینه ورود به مسابقه وجود ندارد. مشارکت کاملاً رایگان است!

دریافت اطلاعات بیشتر از روند شرکت در مسابقه را میتوانید ار ادرس زیر دریافت نمایید :

https://worldarchitecture.org/architecture-news/effpz/call-for-submissions-to-the-charette-s-architecture-thesis-of-the-year–aty-2020-competition.html

مسابقه معماری

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top