کلبه مکانی جادویی است که ما را از طریق تخیل و قصه ها به دوران کودکی خود باز می گرداند. این الهام بخش مسابقه معماری است که در منطقه فدراسیون Annecy Lake Springs شهرداری ها آغاز شده است.

ایده مسابقه توسط معمار دیوید همرن تهیه شده است و برای دانشجویان معماری و معماران فارغ التحصیل رشته معماری باز است. هدف از این کار ایجاد کلبه هایی است که در مکانهای نمادین در سراسر فدراسیون Annecy Lake Springs از شهرداری ها ، واقع در بین آنسی و آلبرتویل و همچنین در سایت های کمون سنت گالمیر مستقر خواهد شد.

این مسابقه برای:

– دانشجویان فارغ التحصیل رشته معماری یا دانشجویان تحصیلات تکمیلی با مدرک تحصیلی بیشتر از سال تحصیلی ۲۰۱۹/۲۰۲۰ ،

– معماران فارغ التحصیل ،

در مورد ثبت نام تیم ، حداقل یکی از اعضای تیم ، نماینده ، باید با این معیارها مطابقت داشته باشد.

برنامه

نامزدها درخواست خود را ارسال می کنند. آنها فقط می توانند برای ساخت حداکثر یک کلبه اقدام کنند. بین ۱۰ دسامبر و ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ آنها باید شماره ثبت نام خود را انتخاب کنند (نقطه ۲) ، پرونده درخواست خود را در کنار هم قرار دهند (نقطه ۳) و آن را به آدرس زیر ارسال کنند:

La soierie “le festival des cabanes”

جوایز

مبلغ هنگفت ۱۵۰۰ یورو به هر برنده جایزه اهدا می شود. سفارشات چوب از این مقدار کسر می شود. بازپرداخت کلیه هزینه های مربوط به مشارکت نامزد یا تیم را در فاز ۴ (مواد ساختمانی ، چوب ، کار بالقوه ، اقامت در طی ساخت و ساز ، خرید ابزار قابل حمل ، حضور در مراسم افتتاحیه بزرگ و …) در نظر می گیرد. هیچ یک از هزینه های قبلی مرحله ۴ بازپرداخت نمی شود.

برای برندگان خارجی که در خارج از جامعه اروپا اقامت دارند و برای تحقق پروژه خود آورده شده اند ، مبلغ ۲۰۰ یورو برای هر نفر (حداکثر دو نفر) به مسافرت (هواپیما ، قطار ، ماشین) کمک می کند.

ساخت و ساز

بین ۱۵ مه و ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ ، هر یک از برندگان کلبه خود را در مقیاس ۱ در سایتی که تعیین شده است بنا می کند.

با شرکت در این مسابقه ، نامزدها متعهد می شوند پروژه های خود را تا پایان مرحله ساخت و ساز توسعه دهند. آنها همچنین متعهد به حضور در مراسم افتتاحیه جشنواره در تاریخ ۴ ژوئیه هستند. در صورت انصراف ، هیئت منصفه ممکن است جایزه و تیم را تغییر دهد.

کلبه ها تا ۴ ژوئن ۲۰۲۰ ، روز مراسم افتتاحیه جشنواره به پایان می رسد.

 

مسابقه معماری

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top