پارلمان اروپا یک رقابت بین المللی طراحی را برای نوسازی ساختمان کامل خود (SPAAK) ، واقع در یک مجتمع در مرکز بروکسل آغاز کرده است. روال مقدماتی پیش رو برای انتخاب رقبا در بین نامزدها در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۲۰ آغاز شد. از معماران علاقمند به مشارکت در تجدید ساختمان SPAAK دعوت می شود.

توسط پارلمان اروپا ، رقابت محدود بین المللی طراحی تک مرحله ای طبق مقررات استاندارد یونسکو برای مسابقات بین المللی معماری و شهرسازی و توصیه های بهترین عملکرد UIA انجام خواهد شد.

برگزارکنندگان رقابت به دنبال یک رویکرد پایدار و با تأکید جدی بر “کارایی ، پایداری ، انعطاف پذیری و سازگاری” هستند. پارلمان جدید اروپا باید “بهترین شیوه های دوام و پایداری را با یک تعادل در نظر گرفته شده بین سادگی و فن آوری اندیشمندانه در نظر بگیرد.”

روش

پارلمان اروپا نامزدها (گروه های معماران ، به عنوان اعضای اصلی ، به همراه مهندسان سازه و کارشناسان محیط زیست) را فهرست می کند.

در پایان مراحل مقدماتی ، از داوطلبان لیست کوتاه دعوت می شود تا طرح های پیشنهادی خود را ارائه دهند ، که سپس توسط هیئت داوران ارزیابی می شود. هیئت داوران لیست برندگان را به همراه گزارش خود برای راه اندازی و توصیه های مربوط به توسعه پس از مسابقه ، به پارلمان اروپا ارسال می کنند.

مسابقه طراحی جهانی

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top