۱٫ در مورد بازسازی آشپزخانه  ، به نیاز هایتان فکر کنید:

این مرحله درمورد نحوه استفاده از فضای آشپزخانه و یافتن چیدمان و ویژگی های متناسب با سبک زندگی خانواده شما است. از راهنماهای طراحی آشپزخانه ، عکس ها و نظرات ایده بگیرید . در مورد اولویت های خود فکر کنید و از خود سؤال کنید و خود را به چالش بکشید . به تعداد افرادی که در آشپزخانه کار میکنند توجه داشته باشید  و توجه لازم به نیاز ها و به حرکت به اطراف داشته باشید ؟ آیا به ویژگی های دیگری نیاز دارید؟

مراحل طراحی آشپزخانه

۲٫ تحقیق و برنامه ریزی

بودجه و دامنه تغییرات به هم وابسته هستند و اغلب در طی فرایند طراحی آشپزخانه بارها تغییر می کنند ، در روندطراحی رفته رفته طرح پخته تر و گاهی پر هزینه تر می شود و می توانید آنچه را که می خواهید و آنچه را که می توانید به دست بیاورید ، متناسب با بوجه ای که در نظر گرفته اید عملی سازید .

مراحل طراحی آشپزخانه

۳٫ حرفه ای های مورد نیاز خود را پیدا کنید

برای طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و تاسیسات و لوله کش ها در یک مقطع به یک متخصص نیاز دارید . در این بخش به یک طراح برای باز سازی و یا طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه نیازمند هستید گروه مهندسین معمار بادگیر می توانند از صفر تا صد تمام نیاز ها و خواسته های شما را در این بخش مرتفع سازند .

مراحل طراحی آشپزخانه

۴٫ حل و فصل در یک طرح شماتیک

این مرحله شامل طرح ها ، برنامه ریزی فضا ، نقشه های اولیه طبقه و ارتفاع هایی است که طرح و اندازه کابینت را نشان می دهد . ما سعی می کنیم تا مشتری هایم را بیشتر روی چیدمان و برنامه ریزی فضا متمرکز کنیم .

مراحل طراحی آشپزخانه

۵٫ سبک آشپزخانه خود را انتخاب کنید

عکسهای آشپزخانه هایی را که می پسندید و ایده های مد نظرتان هست را دسته بندی کنید . سبک آشپزخانه خود را پیدا کرده اید ، چه از نظر مدرن ، کلاسیک و چه سبک شخصی. با مشخص شدن سبک آشپزخانه قدم بعدی را بر می داریم ، انتخاب متریال و رنگ و…که در نهایت آشپزخانه ای ایده آل برای ساکنین به ارمغان می آید .

در این بخش میتوانید تمام لوازم را متناسب با فضای انتخابی و سبک آیده آل خود نهایی کنید :

نوع ساخت کابینت ، سبک درب ، پایان و رنگ
مواد کانتر
یخچال و فریزر و وسایل دیگر
سینک آشپزخانه
شیرآلات آشپزخانه
وسایل نور
کفپوش
بازگشت به پشت
سخت افزار تزئینی

۶٫ کار بر روی طراحی و ساخت اسناد

این مرحله ای است که شما طراحی را نهایی می کنید و نقشه های آخر کف ، ارتفاعات ، جزئیات و در صورت کاربرد نقشه های مکانیکی و برقی ، برنامه های روشنایی و ارتفاعات بیرونی تهیه می شود .نهایتا نقشه های نهایی تهیه و روند ساخت کابینت ها آغاز می شود. انتخاب نهایی وسایل ثابت در این زمان مهم است ، زیرا این همان چیزی است که در قیمت گذاری نهایی هم تاثیر بسزایی خواهد داشت .

 مراحل طراحی آشپزخانه

۷٫ اجرای دکوراسیون آشپزخانه

آخرین بخش که پس مدتی هم انجام می گردد روند اجرای کابینت ها می باشد . کابینت ها نصب می شود و در شکل گرفتن فضای آشپزخانه نقش مهم خود را ایفا می کند . پس از تکمیل اکسسوری ها و وسایل مورد نیاز برای فضای آشپزخانه می توان فضایی جذاب و متناسب با سلیقه ساکنین را ببینید .

مراحل طراحی آشپزخانه

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top