یک پس زمینه خاکستری رنگارنگ مانع از ظهور شورش چند رنگی کودکانه یا شبیه سیرک می شود و یک موضوع پیچیدگی و انسجام را به وجود می آورد. هر خانه به طرز ماهرانه ای توسط گیلهرم تورس طراحی شده است تا هم سرگرم کننده باشد و هم آتشی ، جوان و در عین حال ساختاری. چیدمان ها به طرز ماهرانه ای طراحی شده اند تا به هر یک از طراحی های هنری اجازه دهند تا لحظه درخشش خود را داشته باشند.

طراحی داخلی

فضای داخلی یک ملک بزرگ با فضای نشیمن که نقشه باز دارد ، است  .  آثار روشن هنر مدرن در اطراف محیط اتاق سفید و بتونی آویخته شده است ، با اسباب بازی های هنری و مجسمه سازی که در وسط فضا قرار دارد.
طراحی داخلی مدرن

نور در فضای داخلی :

صفحه تزئینی در اتاق نشیمن با یک جعبه نور که در پشت آن قرار دارد به یک ویژگی روشنایی تبدیل می شود.
یک فضای بزرگ آشپزخانه و ناهار خوری در قسمت پشتی اتاق باز شده است ، جایی که گلدان های تزئینی و صندلی های ناهار خوری آبی جسورانه رنگ را به محیط های مطیع تر منتقل می کنند.
طراحی داخلی مدرن

کاناپه ای جذاب برای فضای داخلی :

یک کاناپه پرکننده بلوکی از بنفش آلو را در امتداد لبه سالن قرار می دهد. یک لامپ میز با یک حباب بزرگ نارنجی روی صحنه می رود.
نورپدازی در فضای داخلی

نقش لوستر در فضای داخلی :

لوستر اتاق غذاخوری به خودی خود یک قطعه مجسمه است که از صفحات یادداشت های کاغذ ساخته شده است.
برای ایجاد یک اتاق ظریف بین یک اتاق نشیمن و آشپزخانه ، کارخانه های گیاه خوار چوبی با یک ستون ساختاری تراز می شوند. یک سالن شلوار سرخ و مدفوع نوار آشپزخانه قرمز باعث ایجاد انسجام رنگ می شوند.

حضور گلدان های در دکوراسیون داخلی :

گلدان های تزئینی با رنگ های مختلف ، به میز ناهار خوری خاکستری و دکوراسیون بتونی خام منطقه ناهار خوری ، نشاط می بخشند.

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top