بسیاری از طراحان رنگ طوسی را آغاز و زادگاه آرامش در فضای داخلی میدانند و طراحان از آن به عنوان پس زمینه در طراحی هایشان دردکوراسیون داخلی استفاده می کنند.

طوسی یک پس‌زمینه ی زیبا و همچنین خنثی در برابر رنگ‌های دیگر در اتاق به ارمغان می آورد و باعث می‌شود تا رنگ‌های چشم‌گیر بیشتر دیده شوند و رنگ‌های ساده‌تر نیز عمق بیشتری پیدا خواهن کرد . این رنگ حس و حالی شهری و گیرا به فضای داخلی می دهد .

رنگ  طوسی در طبیعت بسیار دیده می شود و هماهنگی بسیار خوبی با مواد ومصالح طبیعی مانند چوب و مرمر در دکوراسیون داخلی ایجاد می کند .

دکوراسیون طوسی

ایجاد فضایی خنثی با کم و زیاد کردن طیف این رنگ می تواند در ایجاد دکوراسیون داخلی منحصر به فرد بسیار تاثیر گذار باشد ، حضور یک رنگ متمایز می تواند نقطه ی عطف چنین فضایی باشد .

طوسی طیفهای مختلفی دارد که شامل موارد زیر می شود:

طوسی نقره ای

طوسی آبی

طوسی روشن

طوسی متوسط

طوسی تخته سنگی

طوسی خنک ترکیبی از آبی، سبز یا ارغوانی  می باشد . این تنالیه از رنگ طوسی، برای اتاق های گرم و روبه خورشید مناسب است و حس خنکی در فضا ایجاد می کند . طوسی گرم ترکیبی از قهوه‌ای یا صورتی و مقداری ته‌ مایه زرد می باشد .

ترکیبات جذاب با رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی

رنگ طوسی به عنوان رنگ غالب ،زمینه ای مناسب برای لایه بندی های مختلف به وجود می آورد .در توالت و حمام، سرامیک و یا لوازم بهداشتی به رنگ طوسی، دکوراسیون و فضای این قسمت از خانه را کلاسیک و مجلل می کند .

طوسی تیره و روشن با ته رنگ بنفش برای مکان‌‌ها و فضاهای غیررسمی بسیار پیشنهاد خوبی می باشد . این ترکیب رنگی برای اتاق های نشیمن خانوادگی و اتاق خواب، بسیار محبوب است . طیف های متنوع بنفش می تواند در کنار طیف رنگ های طوسی به خوبی خونمایی کند  و فضایی رمزآلود و جذاب  در دکوراسیون داخلی به ارمغان بیاورد .

دکوراسیون طوسی زرد

ترکیب رنگ آبی با طوسی ترکیب خاصی در دکوراسیون داخلی ایجاد می کند که ظاهری استیل مانندی به فضا می دهد  و به خوبی می تواند برای مبلمان، فضایی مانند نشیمن استفاده گردد .

درکنار این ترکیب رنگی استفاده از رنگ های گرم همانند قهوه ای و قرمز انتخاب مناسبی به شمار می آید ، رنگ هایی مانند طوسی و آبی تم سردی دارند و برای ایجاد تعادل فضایی باید در ترکیب با رنگ های گرم مانند طیف رنگی قرمز و قهوه ای و…. قرار خواهد گرفت .

طوسی و زرد ترکیب بسیار جذابی ایجاد در فضا ایجاد می کند . لطافت طوسی به رنگ زرد اجازه می‌دهد تا انرژی شاد خود را در دکوراسیون داخلی به طور کامل انتقال دهد.

هر چه در لوازم دکوری خانه شما از ترکیب روشن‌تر و رنگارنگ‌تری از طرح‌های مختلف استفاده شده باشد، پس‌زمینه طوسی انتخاب بهتری خواهد بود چرا که باعث می‌شود تمام انرژی‌های بصری موجود در اتاق در کنار یک سادگی سرد به تعادل برسند.

دکوراسیون طوسی

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top