نوع طراحی : کلاسیک

چیدمان : مبله

متریال :  چوب طبیعی 

سنگ : کوارتز

توضیحات :

آشپزخانه یکی از عناصر مهم در طراحی داخلی  به شمار می آید . برای طراحی این بخش مهم عوامل مختلفی را باید در نظر بگیریم تا بهترین استفاده را از فضایی که در اختیار داریم را داشته باشیم . در نظر گرفتن  زیبایی و کارآمدی فضای آشپزخانه هم از اهمیت بالایی برخوردار است . رکن اصلی هر آشپز خانه کابینت های آن می باشد .

برای طراحی کابینت های یک آشپزخانه باید مواردزیادی در نظر گرفته می شود که در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره می شود :

انتخاب متریال مناسب با در نظر گرفتن ویژگی های مثبت و منفی مربوط به هر متریال.

طراحی متناسب با کاربری بهینه.

در نظر گرفتن کاربری اکسسوری ها و باکس هایی که در طراحی مد نظر گرفته می شود.

انتخاب رنگ.

سبک طراحی کابینت ها.

از مواردی می باشد که برای طراحی کابینت ها در الویت قرار دارد .  برای طراحی کابینت پروژه آقای صفری ، سبک کلاسیک در نظر گرفته شده است  . کابینت های کلاسیک معمولا از جنس ام دی اف با روکش ممبران و یا چوب طبیعی  ساخته می شود و انتخاب متریال مناسب در زیبایی این متریال بسیار تاثیر گذار می باشد .

در طراحی آشپزخانه باسبک  کلاسیک ، کابینت ها عمدتا ابزار خورده هستند ، کابینت های کلاسیک چارچوب ساختاریشان قابل دید هستند و برروی درب های کابینت معمولا ابزار هایی دیده می شود که حس اصالت را با خود به ارمغان می آورد  . در این سبک از طراحی کابینت ابزارها نقش مهمی ایفا می کنند  . همچنین حضور سرستون ها و ستون ها منبت در این سبک از طراحی کابینت به زیبایی این سبک بسیار کمک می کند .

در طراحی آشپزخانه  به سبک کلاسیک ویترین های شیشه ای  ابزار های رنگی  و اشکال هندسی متفاوت نقش زیادی را بر عهده دارند  .  این ویترین ها جایگاه مناسب برای لوازم خاص و تزینات را فراهم می کند . رنگ کابینت ها با توجه به دکوراسیون و سلیقه کار فرما انتخاب می شود رنگ هم از عوامل موثر در زیبایی فضای آشپزخانه می باشد .

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top