نام کارفرما : آقای نیکوصفت

زیربنا : ۱۷۰۰متر مربع

موقعیت : سهروردی

کاربری ساختمان : مسکونی

نوع طراحی :  کلاسیک

متریال : سنگ و چوب

تاریخ عقد قرارداد : ۱۳۹۷/۰۷/۰۷

توضیحات :

به هر نوع فضای سبزی که بر روی بام طراحی و در نظر گفته می شود ، روف گاردن می گویند  ، روف گاردن ها،  فضا هایی هستند که شامل گیاهان سبز ، آبنما ، آلاچیق، مبلمان های باغی، سایبان ، محصولات کشاورزی و سایر امکانات دیگر با توجه به مساحت می باشد .

طراحی روف گاردن در معماری  امروزه جزء عناصر مهم به شمار می آید که برای طراحی و ویلاسازی ها از اهمیت زیادی بر خوردار می باشد. برای طراحی محوطه باید تمام فضاهای مورد نیاز را بررسی و تمام اجزا را طراحی در نظر می گیریم . از عناصر مهم در طراحی محوطه در نظر  می گیرد.

طراحی روف گاردن

طراحی روف گاردن مربوط به پروژه سهروردی با زیربنای ۱۷۰۰ متر مربع به گروه مهندسین معمار بادگیر ارائه شده است  . طراحی این پروژه بصورت پکیج و تمامی فضاهای ساختمان در طراحی گروه مهندسین معمار بادگیر در نظر گرفته شده است  ، طراحی روف گاردن هم از جمله مواردی است که طراحان ما به عهده دارند و در این پروژه هم طراحی روف گاردن انجام گردیده است  .

طراحی محل گپ و گفت در طراحی روف گاردن این پروژه همچنین در نظر گرفتن فضای بازی کودکان از جمله نیاز هایی  است که ساکنین برای طراحی روف گاردن در نظر داشته اند و در طراحی روف گاردن هم این نکته مد نظر گرفته شده است . آبنمای طراحی شده در این پروژه طراوت و شادابی را به فضای روف گاردن پروژه می دهد همچنین طراحی گیاهان و باغچه های کوچک در این پروژه زیبایی محیط را بیشتر و بیشتر کرده است . در نظر گرفتن آتشدان و همچنین فضایی دلنشین برای دورهمی ها از مواردی است که در طراحی فضای روف گاردن پروژه مسکونی فدایی در نظر گرفته شده است .

طراحی روف گاردن

طراحی روف گاردن

طراحی روف گاردن

طراحی روف گاردن

طراحی روف گاردن

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top