نام کارفرما :آقای فدایی

متراژ :۱۲۰۰ متر مربع

موقعیت : میرداماد

کاربری ساختمان  :  مسکونی

توضیحات :

هر نوع فضای سبزی که بر روی بام ساخته شود ، روف گاردن گفته می شود  ، روف گاردن ها فضا هایی هستند که شامل گیاهان سبز ، آبنما ، آلاچیق، مبلمان های باغی، سایبان ، محصولات کشاورزی و سایر امکانات دیگر با توجه به مساحت موجود است .

محوطه سازی  و طراحی روف گاردن در معماری از عناصر مهم به شمار می آید که برای طراحی و ویلاسازی ها از اهمیت زیادی بر خوردار می باشد. برای طراحی محوطه باید تمام فضاهای مورد نیاز را بررسی و تمام اجزا را طراحی در نظر می گیریم . از عناصر مهم در طراحی محوطه در نظر  می گیرد .

طراحی روف گاردن مربوط به پروژه میرداماد با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع به گروه مهندسین معمار بادگیر واگذار شد . طراحی این پروژه بصورت پکیج به گروه مهندسین معمار ارائه گردید ، طراحی روف گاردن از جمله مواردی است که طراحان ما به عهده دارند و در این پروژه هم طراحی روف گاردن انجام گردیده است  .

طراحی محل گپ و گفت در طراحی روف گاردن این پروژه همچنین در نظر گرفتن فضای بازی کودکان از جمله نیاز هایی  است که ساکنین برای طراحی روف گاردن در نظر داشته اند و در طراحی روف گاردن هم این نکته مد نظر گرفته شده است . آبنمای طراحی شده در این پروژه طراوت و شادابی را به فضای روف گاردن پروژه می دهد همچنین طراحی گیاهان و باغچه های کوچک در این پروژه زیبایی محیط را بیشتر و بیشتر کرده است . در نظر گرفتن آتشدان و همچنین فضایی دلنشین برای دورهمی ها از مواردی است که در طراحی فضای روف گاردن پروژه مسکونی فدایی در نظر گرفته شده است .

 

محوطه سازی

محوطه سازی و طراحی روف گاردن

فضاسازی و محوطه سازی

طراحی روف گاردن

طراحی روف گاردن

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top