نام کارفرما : آقای کیان

زیربنا : ۱۹۰۰ متر مربع

موقعیت : تهرانپارس

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی :  مدرن

تاریخ عقد قرارداد : ۰۱ / ۰۵/ ۱۳۹۷

توضیحات :

باغ سقف ، باغی است که بر روی پشت بام یک ساختمان طراحی می شود . علاوه بر مزایای تزئینی ، کاشت سقف ممکن است ، کنترل دما ، مزایای هیدرولوژیکی ، تقویت معماری ، فرصت های تفریحی و در مقیاس بزرگ حتی مزایای زیست محیطی فراهم کند .

تکنولوژی جدیدی که امروزه بر پایه سقف های سبز پیشرفت داشته است و بر روی پشت بام های  بسیاری از پروژه های مرتفع اجرا می شود ، با نام روف گاردن شناخته شده است و به معنای بام باغ ها یا همان باغ در بام ها معرفی می شود  . روف گاردن ها فضای سبز بر روی پشت بام ها است  ، این روف گاردن ها ست که طبیعت را به زندگی شهری دعوت می کند را به زندگی شهری دعوت می کنند و با ساخت روف گاردن ها می توان لذت کافی را در فضای شهری ایجاد می کنند .

طراحی روف گاردن مدرن  :

طراحی روف گاردن در فضای مسکونی نقش مهمی را ایفا می کند  . روف گاردن ها در ساختمان های مرتفع بسیار تاثیر گذار هستند و اهمیت زیادی بر خوردار می باشد . برای طراحی محوطه باید تمام فضاهای مورد نیاز را بررسی و تمام اجزا را با توجه به نیاز ها طراحی کنیم .

طراحی روف گاردن در پروژه مسکونی تهرانپارس با زیربنای ۲۱۰۰ متر مربع به گروه مهندسین معمار بادگیر واگذار شد .طراحی روف گاردن از جمله مواردی است که طراحان ما به عهده دارند و در این پروژه هم طراحی روف گاردن انجام گردیده است  .

طراحی محل گپ و گفت در طراحی روف گاردن این پروژه همچنین در نظر گرفتن فضای بازی برای کودکان از جمله مواردی است  . در طراحی روف گاردن در نظر گرفته شده است و در طراحی روف گاردن هم این نکته مد نظر گرفته شده است . آبنمای طراحی شده در این پروژه طراوت و شادابی را به فضای روف گاردن پروژه تهرانپارس داده است ، همچنین طراحی گیاهان و باغچه های کوچک در این پروژه زیبایی محیط را بیشتر کرده است .

 

طراحی روف گاردن

روف گاردن مدرن

طراحی روف گاردن

طراحی روف گاردن

روف گاردن مدرن

طاحی روف گاردن با نگاه مدرن

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top