نوع طراحی : مدرن

چیدمان : مبله

متریال :  چوب 

سنگ : کوارتز

آشپزخانه از المان های مهم در طراحی داخلی می باشد . در طراحی این بخش مهم  و پرکاربرد عوامل متعددی را باید در نظر گرفت تا بیشترین و بهترین استفاده را از فضایی که پلان داخلی در اختیار ما قرار داده است را داشته باشیم. درنظر داشته باشید که همچنین زیبایی و کاربردی بودن فضای آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

یکی از ارکان مهم در طراحی فضای آشپزخانه ها طراحی کابینت ها و محل قرار گرفتن تاسیسات در آشپزخانه ها می باشد . این  عوامل هم  جایگاه وسایل کاربردی را در آشپزخانه مشخص می کنند تا فضایی مناسب برای کارهای روزمره در آشپزخانه به وجود بیاید .

برای طراحی کابینت های یک آشپزخانه باید موارد متعددی را در نظر داشته باشیم تا نتیجه مطلوبی در نهایت بدست بیاوریم  . انتخاب متریال مناسب ( در نظر گرفتن ویژگی های مثبت و منفی متریال)  و همچنین طراحی متناسب با در نظر داشتن کاربری فضاهای مختلف آشپزخانه و در نظر گرفتن فضای مورد استفاده در طراحی آشپزخانه  و فضای اشپزخانه با در نظر داشتن  انتخاب رنگ و سبک طراحی کابینت ها از جمله مواردی است که برای طراحی کابینت در نظر گرفته می شود  و کمک می کند که با انتخاب درست جزئیات به کلیات مناسب تری هم برسیم .سادگی از جمله معیار های تاثیر گذار در طراحی فضای داخلی با نگاه مدرن است که رعایت این اصل زیبایی سبک را بیشترو بیشتر می کند .

برای طراحی کابینت های پروژه آقای قویدل سبک مدرن در نظر گرفته شده است . در طراحی کابینت باسبک  مدرن ، کابینت ها هیچ نوع ابزار و الحاقاتی دیده نمی شود  ،و در عین سادگی زیبایی را به فضای آشپزخانه هدیه می دهند  . طراحی کابینت و همچنین اجرای پروژه قیطریه را دپارتمان آشپزخانه گروه مهندسین معمار بادگیر به عهده داشتند که علاوه بر سادگی زیبایی را در فضای آشپزخانه خواهیم دید .

طراحی کابینت

طراحی کابینت مدرن

 

اجرای پروژه کابینت قیطریه

 

اجرای کابینت مدرن

اجرای کابینت با سبک مدرن

اجرای کابینت با سبک مدرن

طراحی و اجرای کابینت مدرن

اجرای کابینت با سبک مدرن پروژه قیطریه

اجرای پروژه مدرن

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top