نوع طراحی : کلاسیک

چیدمان : توکار

متریال :  MDF با روکش ممبران

سنگ : کورین

توضیحات :

یکی از فضا های مهم در فضای داخلی هر خانه آشپزخانه می باشد . گاهی مدت زمان زیادی در این فضا وقت صرف می شود وبسیاری از وسایل مورد استفاده در این قسمت قرار می گیرند پس برای طراحی قسمت مهم و پر اهمیت آشپز خانه بهتر است که با دقت هر چه تمام تر و جزئیات بیشتر طراحی انجام شود . کابینت از عناصر پر اهمیت  در آشپزخانه به شمار می آید پس بهتر است برای طراحی کابینت ها نهایت سلیقه و خلاقیت  استفاده شود .

انتخاب سنگ و رنگ و سبک کابینت ها متناسب با دکوراسیون آشپزخانه و سلیقه کار فرما انجام می شود . در طراحی کابینت پروژه آقای علوی از سبک کلاسیک برای طراحی کابینت استفاده شده است . در طراحی کابینت این پروژه متریال ام دی اف با روکش ممبران است ، تلفیق رنگ سفید و طلایی این طراحی با زیبایی هر چه تمام تر اجرا شد . استفاده از ابزارها و منبت های طلایی در این پروژه جذابیت آن را بیشتر کرده است .

در طراحی کابینت پروژه آقای علوی وسایل آشپز خانه بصورت تو کار درون کابینت طراحی شده است و ببینده عملا وسایل آشپزخانه را نمیبیند . متریال ممبران از جمله متریال مقاوم و پر کاربرد در طراحی های کلاسیک می باشد قاب های طراحی شده در طراحی کابینت این پروژه و ستون ها و سرستون هایی که در این پروژه اجرا شده است  درب های ابزار خورده ، همه و همه کمک می کند تا سبک کلاسیک با المان های مختص به خود زیبایی را به محیط هدیه کند .

برای سنگ رویه این پروژه از سنگ کورین استفاده شده است .تعبیه کمد های بلند و شیشه ای هم از جمله عناصر مربوط به سبک کلاسیک است که در پروژه طراحی کابینت آقای علوی به چشم می خورد

پروژه یوسف آباد

اجرای پروژه یوسف آباد

  طراحی داخلی پروژه داخلی یوسف آباد

 

برای مشاهده طراحی و اجرای نمای این پروژه  توسط گروه مهندسین معمار بادگیرکلیککنید

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top