نام کارفرما :  آقای آگاهی

متراژ :  ۱۷۰۰ متر مربع

موقعیت :  شهریار

کاربری ساختمان  :  مسکونی – ویلایی

نوع طراحی : کلاسیک

متریال : سیمان سفید

تاریخ عقد قرارداد : ۱۳۹۸/۰۸/۲۸

 

ویلا ها خانه های زیبایی هستند که اطراف آن باغ و فضای باز است و محدود به ساختمان های دیگر  نمی شوند . ویلا ها با نمای مناسب ساخته می شوند و خیلی از مقررات که در شهرداری ها و ساختمان های امروزی برای نمای ساختمان در نظر گرفته می شود در طراحی نمای ساختمان نقض می شود .  ویلا ها بیشتر در اطراف شهر ها و مناطق خوش آب و هوا ساخته می شود اما در بسیاری از مناطق شهری هم ویلاسازی به چشم می خورد .

پروژه طراحی ویلای مسکونی که در منطقه شهریار واقع شده است از جمله پروژه های طراحی ویلایی است که طراحی آن را گروه مهندسین معمار بادگیر ارائه دادند  . مساحت پروژه ویلایی شهریار ۱۷۰۰متر مربع می باشد که علاوه بر طراحی محوطه ، طراحی نمای ساختمان با نگاه کلاسیک هک در برنامه کاری گروه مهندسین معمار بادگیر قرار گرفته است . برای اجرای نمای این پروژه متریال سیمان سفید و ابزار های مربوط به این فضا درطراحی در نظر گرفته شده است .

طراحی ویلا

برای طراحی نمای این پروژه از ابزارهای مربوط به طرح کلاسیک و همچنین ستون و سر ستون ها استفاده شده است  . هلال هایی که برای پنجره ها و همچنین ورودی ساختمان در طراحی در نظر گرفته شده است از مواردی است که در زیبایی نمای ساختمان پروژه شهریار بسیار کمک کننده بوده است .

نمای ساختمان با نگاه کلاسیک حس مجلل بودن را برای افراد پدید می آورد این سبک طراحی نما بسیار محبوب و مورد توجه بسیاری از سازندگان  در زمینه طراحی نما و طراحی ویلا می باشد که با در نظر گرفتن مقررات حاکم بر کمیته های شهرداری در ویلاسازی ها بیشتر و راحت تر نمای کلاسیک  طراحی و  اجرا می شود .

 

ویلاسازی با سبک کلاسیک

طراحی نما ویلایی

طراحی ویلای کلاسیک

طراحی ویلا با سبک کلاسیک

نمای ساختمان کلاسیک

 

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top