متراژ : ۸۰۰ متر مربع

موقعیت :  آبعلی

کاربری ساختمان  :  مسکونی – ویلایی

نوع طراحی : مدرن

متریال : سنگ

تاریخ عقد قرارداد :۱۳۹۸/۰۴/۳۰

از مواردی که همیشه در طراحی ویلا محدودیت ایجاد می کندو طراحی را به چالش می کشد ، پایداری  و ایستایی سازه ای طراحی است.  طراحی خاص و جذاب و متفاوت در طراحی ویلا نیازمند گرایش های متفاوت می باشد مثل دانش سازه ای  که بتوان فرم های زیبایی و ایده های خلاقانه ای در طراحی به ارمغان آورد .  گروه  مهندسین معمار بادگیر با توانمندی های مختلف دور هم جمع شده اند و طراحی ویلا را به صورت موازی و در کنار  یکدیگر گام به گام جلو می برند تا با کمترین خطا و بهترین خروجی پروژه به پایان برسد.

طراحی ویلا

برای طراحی نمای پروژه  آبعلی از ایده های خلاقانه  و المان های مربوط به این نگاه در نمای ساختمان بهره گرفتیم  . چرخش سنگ در نمای ساختمان همچنین  ورودی خاص و متفاوت ساختمان در طراحی  بسیار چشم نواز و جذاب می باشد از مواردی است که در زیبایی نمای ساختمان پروژه آبعلی بسیار چشمگیر است .

نمای ساختمان با نگاه مدرن تازگی و معماری معاصر را القا می کند .  این سبک طراحی نما بسیار محبوب و مورد توجه بسیاری از سازندگان در زمینه طراحی نما و طراحی ویلا می باشد و در بسیاری از ویلا هایی امروزه این سبک نما به چشم می خورد .

 

طراحی ویلا

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا مدرن

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top