نام کارفرما :  آقای نظری

متراژ :  ۱۰۰۰ متر مربع

موقعیت :   مشاء

کاربری ساختمان  :  مسکونی – ویلایی

نوع طراحی : کلاسیک

متریال : سنگ

تاریخ عقد قرارداد : ۱۸ /۰۳ /۱۳۹۵

توضیحات :

پروژه طراحی ویلای مسکونی واقع درمنطقه  مشاء دماوند از جمله پروژه های طراحی ویلا یی بود  که طراحی آن را گروه مهندسین معمار بادگیر بر عهد گرفت و انجام داد . این پروژه مساحت حدودی ۱۰۰۰ متر مربعی دارد و برای طراحی سازه  آن ،  سبک کلاسیک  انتخاب و طراحی با این سبک انجام شد .

  برای اجرای نمای این پروژه  متریال  سنگ در نظر گرفته شده است.  در نظر گرفتن المان های مربوط به طراحی نما با سبک کلاسیک از جمله مواردی است که در طراحی نمای این سازه  پروژه ویلایی مشاء به چشم می خورد  . محوطه سازی این فضا با توجه به کاربری پروژه  را گروه مهندسین معمار بادگیر انجام دادند .

در این فضا حضور آب نما و فضای مناسب برای پارکینگ ماشین ها از موارد با اهمیت برای محوطه سازی در نظر گرفته شده است   و همچنین طراحی آلاچیق برای ساکنین و فضای بازی کودکان درطراحی این پروژه از دیگر مواردی است که در محوطه سازی به آن توجه شده است .

طراحی ویلا :

در طراحی نمای  پروژه ویلایی مشاء  دماوند طراحی ستون های بلند از المان های مهم  طراحی های نما با سبک کلاسیک می باشد هم در نظر گرفته شده است . طراحی طاق از جمله المان های مهم در طراحی با سبک کلاسیک می باشد . برای طراحی سازه هایی که مساحت بالایی دارند در نظر گرفتن تناسبات بسیار  پر اهمیت است در طراحی نمای  این پروژه ویلایی سعی شده تا تناسبات به خوبی رعایت شود تا جلوه ساختمان را در نگاه اول متناسب به نظر برساند .

در طراحی این پروژه برای راه پله ویلا مد نظر قرارگرفته شده است  که در زیبایی نمای این پروژه بسیار تاثیرگذار است . در نظر داشته باشید که حضور ستون ها و سر ستون ها در این سازه حس مجلل بودن را برای نمای ما به ارمغان آورده است ازدیگرالمان هایی که در طراحی نمای این پروژه به چشم می خورد بکاربردن ابزار های دکوراتیو درقسمت سنتوری سازه می باشد این المان های زیبا در زیبایی و مجلل بودن فضای  طراحی شده بسیار پر اهمیت است .

 

طراحی پروژه ویلایی نظری

طراحی پروژه ویلایی

طراحی ویلا

طراحی ویلای کلاسیک

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top