نام کارفرما : آقای دروگریان

زیربنا : ۲۰۰۰ متر مربع

موقعیت :  دماوند

کاربری ساختمان  : مسکونی – ویلایی

نوع طراحی : مدرن

متریال : بتن و چوب  شیشه

تاریخ عقد قرارداد :۱۳۹۸/۰۳/۱۲

برای طراحی ویلا عوامل مهمی وجود دارد تا بهترین استفاده را از فضای ویلا داشته باشیم . ویلا ها فضا هایی هستند که بیشتر برای آرامش و آسایش افراد ساکن در نظر گرفته می شود . وجود امکانات و فضا یی که به آرامش افراد کمک می کند از جمله موارد مورد نظری است که باید در طراحی  فضای ویلا رعایت شود .

مدت زمانی که افراد در ویلا اقامت دارند باید بدور از استرس های روز مره باشد و آرامش در فضای ویلا حس شود . برای طراحی فضای سبز و محوطه ویلا هم مواردمهمی وجود دارد که باید به آن توجه  ویژه داشته باشیم . درطراحی ویلا ها سعی می شود تا قسمتی از فضای محوطه را برای گپ و گفت افراد در نظر بگیریم ، انتخاب قسمتی از محوطه به عنوان فضای بازی کودکان هم ایده متناسبی می باشد  .

 محوطه سازی :

بعضا در محوطه ویلا آلاچیقی برای استراحت و جمع های دوستانه م طراحی می شود  ،آبنما ها از جمله المان هایی هستند که در طراحی ویلا به آن دقت لازم می شود این المان حس طراوت را برای محیط به ارمغان می آورد . استخر از جمله عواملی است که در بیشتر ویلا ها به چشم می خورد  و فضای مطلوبی را به ارمغان می آورند

طراحی ویلا ی پروژه  دماوند با زیربنای حدودی ۲۰۰۰ متر مربع به گروه مهندسین معمار بادگیر ارائه شد . این پروژه کاربری مسکونی دارد و طراحی نما و فضای اطراف آن به مهندسین بادگیر سپرده شد . برای طراحی نمای این پروژه طرح مدرن در نظر گرفته شد  و برای اجرای این طرح از متریال بتن و چوب و شیشه استفاده شده است .  طراحی داخلی این پروژه هم مدرن طراحی شده است که علاوه بر زیبای فضا ، حس صمیمیت ، آرامش و آسایش افرادی که در ویلا اقامت دارند هم  ، در نظر گرفته شده است .

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top