نام کارفرما : آقای رضایی

زیربنا : ۲۰۰۰ متر مربع

موقعیت : ایزد شهر

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی : مدرن

متریال : سنگ و چوب  شیشه

تاریخ عقد قرارداد : ۰۶ / ۰۵ / ۱۳۹۶

برای طراحی ویلا عوامل مهمی وجود دارد تا بهترین استفاده را از فضای مورد نظر داشته باشیم . ویلا ها فضا هایی هستند که بیشتر برای آرامش و آسایش افراد ساکن را به در نظر گرفته می شود . وجود امکانات و فضا هایی که به آرامش افراد کمک می کند از جمله موارد مورد نظری است که باید در طراحی رعایت شود .

مدت زمانی که افراد در ویلا اقامت دارندباید بدور از استرس های شهری باشد و آرامش در فضای ویلاحس شود . برای طراحی فضای سبز و محوطه ویلا هم مواردمهمی وجود دارد که باید به آن توجه شود . درطراحی ویلا ها سعی می شود تا قسمتی از فضای محوطه را برای گپ و گفت افراددر نظر بگیریم ، انتخاب قسمتی از محوطه به عنوان فضای بازی کودکان هم ایده متناسبی است .

بعضا در محوطه ویلا آلاچیقی برای استراحت و جمع های دوستانه در نظر می گیریم ،آبنما ها از جمله المان هایی هستند که در طراحی ویلا به آن دقت لازم می شود این المان حس طراوت  برای محیط به ارمغان می آورد . استخر از جمله عواملی است که در بیشتر ویلا ها دیده می شود و فضای مطلوبی را به ارمغان می آورند .در بسیاری از طراحی ویلا هاروف گاردن طراحی می شود روف گاردن ها فضای مناسبی برای افراد به ارمغان می آورد .

طراحی ویلا ی پروژه  آقای رضایی با زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع به گروه مهندسین معمار بادگیر واگذار شد . این پروژه کاربری مسکونی دارد و طراحی داخلی و نما و فضای اطراف آن به مهندسین بادگیر سپرده شد . برای طراحی نمای این پروژه طرح مدرن انتخاب شد و برای اجرای این طرح از متریال سنگ و چوب وشیشه استفاده شده است .  طراحی داخلی این پروژه هم مدرن طراحی شده است که علاوه بر زیبای فضا ، حس صمیمیت ، آرامش و آسایش افرادی که در ویلا اقامت دارند هم  ، در نظر گرفته شده است .

 

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا مدرن

نورپردازی ویلا و ساختمان

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top