طراحی داخلی فضای اداری

تقریباً همه باید در بعضی مواقع کار خود را با خود به خانه بیاورند ، خواه یک کاغذ باشد یا در لپ تاپ ذخیره شود. اگر کارمند دفتر نیستید ، شاید به یک مکان اختصاصی برای مرتب کردن صورتحساب و مکاتبات خانگی نیاز داشته باشید . حتی بچه ها برای نشستن و تمرکز در کارهای خانه یا انجام تحقیقات رایانه ای نیاز به یک منطقه  خاص دارند . در این بخش به طراحی داخلی فضای اداری و کار می پردازیم ، با ما همراه باشید :

طراحی فضای داخلی

محیط اداری در دله خانه گرم شما

یک میز بزرگ در این راه اندازی دفتر خانه به عنوان یک میز دو طرفه برای دو کاربر عمل می کند . این خصوصاً مناسب است اگر دوست دارید فضای خانه دونفره را به عنوان یک اتاق غذاخوری دو برابر کنید ، زیرا با افزودن چند صندلی دیگر ، یک خانه ایده آل برای غذا خوردن دارید . فقط اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در نزدیکی خود دارید تا همه کارها را بطور منظم انجام دهید .

اگر به کاغذ ، پرونده و …  فضای زیادی احتیاج دارید ، در مورد اجرای این کابینت ها و قفسه های اداری در منزل به طور ویژه تصمیم بگیرید  ، این قفسه ها کمک می کند فضای مناسبی برای دسته بندی و فضای مورد نیاز خود داشته باشید .

فضای اداری در خانه

میز تقریباً در هر جای دیگری قرار دارد . پشت یک مبل یک مکان ایده آل است زیرا طول مبل با دهانه یک میز مطابقت دارد. قفسه های تزئینی نصب شده در پشت مبل نیز می توانند دو برابر فضای ذخیره سازی اداری کار کنند.

طراحی داخلی فضای اداری در خانه

دیواره پارتیشن بلند ، حواس پرتی بینایی را قطع می کند ، اما به واسطه گذرگاه های باز در هر طرف آن ، فضای اتاق اجازه ورود به منطقه بعدی را می دهد.

در یک دفتر و خانه کوچک با داشتن میز و واحدهای که ساخته شده با اندازه مناسب ممکن است از داشتن مبلمان مناسب هم در این فضا بهره مند شوید. همچنین میز قابل حمل  یک انتخاب منحصر به فرد است  ،که در خیلی از موارد استفاده قرار می گیرد  ، فضای جای دهنده با یک کمد و قفسه های کتاب بسیار کمک کننده است  . چند چاپ تک رنگ شیک ، فضای دیوار  در اطراف پنجره را متفاوت می کند ، و یک چراغ مطالعه طراح تزیین میز کار را تکمیل می کند .

قرار دادن دو لامپ متقارن درفضای کف ، محیطی جذاب را برای فضای خانه و محیط اداری به ارمغان می آورد .

طراحی فضای اداری

می توانید دو فضای مجزا در خانه ایجاد کنید . یک بخش از فضا راتوسط میز مرکزی نامتقارن در نظر بگیرید و طرف  دیگر فضایی امن و گرم برای افراد خانواده و معاشرت های خانوادگی . رنگ دفتر خانه لازم نیست که خنثی باشد. رنگ می تواند انرژی را به یک اتاق تزریق کند و به ساکن کمک کند تا احساس انگیزه و الهام کند.

طراحی فضای اداری

اضافه کردن محل کار رسمی به یک فضای نشیمن کار سختی است اما بسیاری از ما می توانیم از زیرزمین کف تلف شده زیر پله های خود استفاده کنیم. ممکن است مجبور شوید یك کتهای قدیمی را جابجاکنید و فضایی مناسب برای محل کارتان به ارمغان بیاورید .

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top